Sunday, April 25, 2010

:: berebut ayam goreng.... ::




AYAM GORENG...hurmm sebut je rasa cm lapo kan..
nak citer psl anak2 aku yang gemar sgt ayam goreng..
Actually tiap2 petang hubby selalu belikan ayam goreng utk dorang ni.
tapi petang tu ayam goreng tu jadi rebutan...bukan antara dua2 beradik tu..
tapi aku2 sekali....ntah nape petang after balek kejer tu jadi lapo
lak...
ayam tu ader pon lg 2 ketul...aku cubit2 gak makan..hehee tensen dorang...
tak cukup n tak kenyang kata dorang....



dgn penoh leka menikmati ayam goreng tu...harus sumbat2
cepat kang abis lak...
2 ketul dh abis...yg tinggal seketul tu la aku ingat nak
mamam...huhu leh cubit sket jerr...

sian anak2 aku tgh lapo sgt tu....bg dorang jer la..

tgh berebut tu..huhuu...mcm la xpenah mkn ayam goreng
ank2 aku ni...harus tiap2 petang beli tuu...

seketul lg tu kena cubit sorang sket..baru adil n saksama

urmm dh abis pon...tinggal tulang...
okeh sok kita makan lg ayam goreng ye syg....
*********************************


4 comments:

mamaaerish : said...

kalo x disebabkan eb tgh alah ayam nih... eb pn nk cobit gak... hik3... ;p

shahida® said...

alahai suka ayam mcm ipin eh..mak cik pun suke..eekekkekek

mamalieyna said...

ayam goreng mmg mabeles..sbb kena ada stok kt umah tu..boring2 leh goreng ayam 'ala2' ayam kfc! ^_^

Fieza79 said...

piza beli ayam yg sedia tuk dimakan jeww...maleh la kekadang tuu nk goreng2..mamalieyna xpe la rajen... mmg dasar pemaleh..hikk

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy