Wednesday, April 14, 2010

**ntah pe pasal teman2 blog tak leh komen kat comment box.....**

adoi laa....aku dah penin dah cek mana yang patut aper problem nyer yang membuatkan teman2 blogger aku tak leh nak komen kat sini....

Yang syok nyer aku baru perasan ari nie....tu pun sebab dapat maklum balas dari teman2 blogger yang dorang tak dapat nak komen kat entry2 aku ni...huhuu...tolon2 da ke sesaper yang tau n terer bab2 nie....aku ni dah la baru nak blaja...jadik lagu ni penin akuu...

Ntah la aku dah cek n rasa cam putus asa pon ada....tengok la sok2 pulak..dah tak mampu nak siasat n meneroka kesilapan aku kat sini....huwaaa....cian aku kan??

**Please....sesaper yang boleh bantu akuu.....**



*************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy