Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu...





Salam...




Belum terlewat utk aku wish kan 'Selamat Hari Ibu' buat ibu ku yang tersayang yang selama ini membesar dan menjaga ku dengan penuh kasih sayang...segala pengorbanan yg mak lakukan utk ku dan hidup ku tak ternilai harga nya dan tiada bandingan nya dan tiada lain yang dapat mengganti kan kasih sayang selain 'mak'....TERIMA KASIH, MAK...

SELAMAT HARI IBU jgk buat diri ku...moga jadi ibu yg terbaik buat anak2 ku...dan utk semua kawan2 yg bergelar ibu...moga kita semua terus menjadi yg terbaik buat anak2 kita...



terharu dgn kegigihan Irfan dan kakak buat kan hadiah semalam walau hadiah itu sekecil nilai nya tapi sgt bererti buat mama...tq sayangg...


24 comments:

MrS. F!zA said...

selamat hari mama!

mak kfieza comei!

cheqna said...

selamat hari ibu untuk kak fiza jugak =)
moga sihat2 sokmo

r|nA @ ja|j|na said...

selamat hari ibu untuk ibu² di seluruh dunia..rupa mak fieza same je muka cam fieza..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat hari ibu gak kak fieza...
haah, ade uras la kak.. =)

mamyharraz said...

selamat hari ibu utk fieza :)

azzey said...

Slmt hari ibu juga dari saya ye..:)

Hanis Azla said...

selamat hari ibu utk fieza juga.. fieza ada iras muka ibu yer..

mama tims said...

hapy mothers day tuk fieza

Ena said...

SELAMATHARI IBU JUGA UTK KAK FIZA.. BEH NYE SBB ANIS & IRFAN DAH PANDAI RAIKAN.. KECIK X PE KAN KAK.. ;D

ANIS & IRFAN ENA HANYA TAU WISH JE.. TU PUN JENUH NAK TERANGKAN KAT DIER.. HEHEHE...

Yan said...

happy mother's day..

maszmadi said...

happy mothers day kak fieza..

semoga semakin bahagia disamping insan2 tersayang n bakal baby..

AnneRaini said...

selamat hari ibu kak fieza

Izan Ishak said...

selamat hari ibu buat kak fieza!

NM02 said...

selamat hari ibu utkmu fieza. moga jadi ibu yg terbaik buat kakak, irfan dan bakal baby nnt..

Huda said...

slmt hari ibu kak fieza :)

mamalieyna said...

muka sama la fieza ngn mak///hehe..

selamat hari ibu sedunia.. ^_^

eB ezrin said...

happy mother's day..

Dilla Ady said...

chumel mak fieza cam anaknye jugak..

slamat ari ibu tuk fieza n mak ye!

Mama Gee said...

walaupun seidkit terlambat..tp still nk wish..
selamat hari ibu kat fieza :)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

selamat hari ibu kak, rindi nak baca entry baru akak...

Alin Marlini said...

Selamat hari Ibu buat Fiza jugak

♥Azie♥ said...

SELAMAT HARI IBU BUAT KAK FIEZA

-Nureen- said...

hepi mother's day..
fieza, nureen rasa mcm kenal je mak fieza.. @ pelanduk 2 serupa kot hehee

Ruziawati Bukhari said...

selamat hari ibu auntie

btw nak bgth, t dh pindah ke:
http://chakapchakap.wordpress.com

terima kasih

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy