Tuesday, June 19, 2012

Firas pengubat lemau...






Salam...



Di sebab kan semalam cuti so hari ni lemau lah mau keja...huu..layan pengubat lemau tuan tanah dengan tepekan pic si bebehh...
Firas yang senyum susah amat...kalo meleret je senyum itu satu bonus...!




muncungg je memanjangg...

muncungg...tapi sambil2 wat jari cam upin ipin hehee...


bila di dukung melingas toleh kiri kanan depan belakang...mengeliat kejang kan badan mintak di lepas kan huu.... memang selebet la aku kalo mendukung dia ni sebab kepala tu asyik toleh sana sini pastu tangan tu gapai sana sini... habis lipstik aku pun di sapu bersih...ilang gojes mak kau ni nak...haihh anak omak..!


haihh...cer tgk mulut dan jari tuhh...sweet!


muka siyes nau...

aduyaii...ni lah sweet nya Firas bagi aku...bila masa dia ukir senyuman...


sekarang bila sengih dah nampak gigi...masa pic ni belum nampak lagi gigi nya tu...sekali tumbuh 4 batang...2 atas 2 bawah...haiyaa...trauma plk mama nengok kan gigi 4 btg tu...huu..!



 



 Sekian tepekan si bebeh...mencelah dari kesibukan hari ni...byk ghoje lerr plk...itu nak buat ini nak buat...sebuk2 berfesbuk lagi...haihh..!





 

24 comments:

~Siti Hajar~ said...

Senyum mahal ni tu yg pyh senyum...hehe

Geram tgk badan cam org angkat berat je, beketul2, geget ha..

Nad @ MamaZN said...

tembamnye die!
hantap badannye =p
berkat susu ibu nih =p

Ena said...

eheheheh..


bambam sungguh.. geram

ieda said...

alah2 ... firas banyak wajah ayah dia kan fieza ..

akk lebih suke wajah dia berkerut tuu dah nampak dia matang dari usia dia ;)

Myra Jay said...

Comel senyuman Firas..

Dah le pipi gebusss, geram tengok :)


p/s:Kak setakat ni myra guna kupon takdak la pula ada syarat tambahan..

Qhaifa Nur said...

sangat comel firas senyum gitu...
memang pengubat hati yang lara...

::NureeN:: said...

manisnya senyumanmu... eh3x, tetiba nyanyi plak.. bambam firas.. tgu emir yerr...
emir pon dh mula pandai senyum skrg ni, geram kan

::NureeN:: said...

nureen dh bank in yer td.. tq yerr sudi tlg nureen lagi hehehe

mamyharraz said...

anak mama yg comelllll!! geramnya ank bujang fieza nih..

anaklah pengubat jiwa raga kita kan.

Mrs. Norrie said...

mcm2 reaksi muka budak bam-bam nih, kiut banget!!!

Huda said...

comel dan boolat :)

cheqna said...

semua ni kenangan nih...

Aju Mohit said...

Geram tgk firas wat mulut gitu, rasa nak cubit2 je pipi tembam dia ni hihihi

|| NaFiRaa || said...

semangatnye badan!! pipi bulat!!
tangan gebu!! gerammmnye!!
tumpang amik semangat jugak bila tgk pic firas.. senyum sorang2~

Nieyl said...

ala..tomey nyer firas...senyumm :)

Riny said...

kak...comel nye laaa...bambam pulak tu.......geram tengok......:)

LYAfrina said...

comelnyer dia senyum..cair nengok

Imah Dinor said...

beketul2 badan si firas,geram nengokeh....

Imah Dinor said...

beketul2 badan si firas,geram nengokeh....

mamalieyna said...

comei main2 jari camtu...eeeiii semngat tul firas ni, ketoi2 badan..geram...

Izan Ishak said...

uishhh.. geram tgk firas muncung2 camtu! pandainya dia main2 jari gitu...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

firas yg bambam..
hasil tenusu mama die la ni,
semangat tul!

Nens Collection said...

OLOLOLO...TGN TU DUK BUAT APE..HEHE
COMEL LA FIRAS NIH..MMMUAAAHHHHH!!!

mama tim said...

husss semangat nya firas nih..geram rasa gigit jer fiza

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy