Friday, June 22, 2012

pheww....kann dah terjebakk!






Salam....



Woweee...aku dah terjebakk!

Dulu nengok orang pakai Fareeda sket pun tak bekenan...bukan tak bekenan tang patern tapi tang rega tu yang tak bapa bekenan sebab harga yang melampau...hahaa...sekarang amik ko rasa kan..sekali terjebak terus tejerumus!

Ingat kan nak gak la ada barang selai dua Fareeda...tapi sekali beli dan pakai terus datang aura meroyan Fareeda...huhu!

Penangan si Fareeda Nyata Jelita...bukan 1...bukan 2...tapi dah masuk 5 dah nih dalam masa sebulan...amacam...ngengg...





selamat sampai gojes ku yang ke-5 dalam tupperware lagi...baru 5 ni ada hati lagi mau menambah koleksi...mau pakai Fareeda setiap ari...hihihiii...


semesti nya pink jgk menjadi pilihan hati...



Gojes kan tudung Fareeda ni...udah jatuh cinta lahh...takpe2 bak kata Lieyalatif kumpul sikit2 ekk lama2 byk la koleksi  nya ya..hehe...





29 comments:

Huda said...

mak aih kak..smpi 5 dlm sebulan :)

♥cikmOt♥ said...

makcik kayooooooooooooo....hehehe

LYAfrina said...

haaa..itu kater.. skali dah terjebak..berjebak-jebakla..xpe utk kpuasan diri.. lya stakat ni blum tjerebak lagi...

mamyharraz said...

lawaaaaa.
sy baru ada 3 lai tu pun yg biasa jew..tp yg biasa pun rega mmg tercekik masa nak membayar ni kan pula yg gojes rupa ni mesti lg mahal kan.

AnneRaini said...

mak aih..betul2 terjebak ni...Nasib baiklah sy mmg kurang minat.

Riny said...

kak..pinjam satu leh...hik3

~Siti Hajar~ said...

Kite xberani terjebak lg, takut lari budget...huhu

Klu bkenan pun pejam mata sat, xmo tgk...huawaaaaaaaa

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

kalu labuh skit kan bes...nnti suh depa buat version labuh ye kak..wekekkeke

aLyNnZ said...

hihi..sama ler kite fieza..xtau ler kuat sungguh penangan fareeda nie..kata cam nak stop atau pun sebulan sekali tapi ni dah berkali2..

nice combination colour..fieza sempat order tak fareeda sofiya brooch terbaru utk keluaran raya..fuhh mmg menggugat keimanan lerr..hikhik..

fieza kat sana ada butik fareeda ker atau mmg beli online jew..?

Mrs. Norrie said...

wowww.....nih bukan terjebak terjerumus saja nih...klu saya terjelepuk sekali klu dah 5 helai sebulan....hehehehhee

Nens Collection said...

cantiknyerrr...
sy xleh pakai mane jenis2 tudung segera ni..sbb merempit..kalo x mahu patang awning depan ditimpa helmet..huhu

Nad @ MamaZN said...

saya jugak yg tak mampu..sobs, sobs

::NureeN:: said...

x lama membukit la koleksi fareeda ni, pastu kakak anis yg rembat hehehe....

eB said...

blom mampu lagi :)

ieda said...

cantik berbaloi ngan regenyeee dik ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieda..cantik tudungnya tp tu lah mahai reganya:D

maszmadi said...

wah, lepas ni makin bertambah cantik lah gambar2 dalam blog kak fieza ni yerk...

Aju Mohit said...

eiii cantiknya kak, wah pasni amik gmbr tau, mmg tingin nak beli hehehe

fiza said...

Wah...5 helai dlm sebulan ☺☺

Memang cantik lah tudung nih tapi masih belum ada rezeki nak beli lagi.

fieda said...

tu la namanya dh terjebak kan fieza..apalagi wat koleksi la kan..ctk tudung2 fareeda ni..

Qhaifa Nur said...

kalau dah minat sangguh capaikan matlamat/buat koleksi...
tudung ni memang cantik tapi tak ramai yang mampu pakai...

chugie said...

Fieza, sy pun dh nk terjebak ni..
tgh pending 'Izin' dr suami..

sbb sy baru je borong tudung tuk raya.. kang beli lg, sure kene KATOK kepala dngn Hubby! :((

ieda said...

hebat la kak.best la ank dara kak lepas ni, stock tudung byk.hehe...

mamalieyna said...

hehe..makcik ni lagi kedekut luit, alamatnya..mmg tak masuk senarai la cik fareeda ni..hehe~

Myra Jay said...

Tudung Fareeda memang cantik kan.. Padan la dengan rega pun kan :)

lieyalatif said...

hahahahaaha...suke2!!

welcome to the club...yok kite borong yg baru ni fieza...ulat ngan sampan heheeheh....lieya pun baru rembat selai semalam.....

tu laa fieza beli sikit2, lame2 penoh le hanger hahahaahah.....nyata jelita youuuuuuuuu...auwww!!

MamaYatie said...

makcik kayo....!!
tak mo terjebak..fingsan nnt nak membayor,luar kemampuan ni..hahaa

Izan Ishak said...

wahhh... 5 dlm masa sebulan. mmg kuat betul penangan fareeda ye kak fieza..

Nieyl said...

wah-wah-wah!sebulan dah 5 helai..setahun dah leh bukak butik sendiri nie kak fieza..hehehe~

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy