Friday, June 15, 2012

mama suda terancam'...





Salam...




Pheww...baru dapat online haini..sebok nau daku sejak dua menjak ni heheee....3 hari puas bergolek golek dengan Firas kat umah...sesaja amik AL 3 hari...bermula hari Sabtu Ahad bersambung sehingga ke Rabu...fuhh lega rasa nya dapat cuti panjang ni kan...ehemm2 cuba2 cuti lama sikit kat umah kot mana tahu serasi dan selesa lepas ni boleh la berehat panjang terus kat umah jadi full house wife..ekekekkk mengada...hutang menggunung ada hati nak berenti keja cehh....sesekali berangan apa la salah nya...


Berbalik pada tajuk...apa yang terancam...ni haa...


anak dara ku nan sorang yang kian hari makin mau bergaya...habis segala tudung...shawl aku di belasah pakai..ishhh..ishh..kan dah terancam nama nya tu...hahaa....



pandai pulak di gaya kan shawl tu...uhukk...tiru aku la tuhh...mentang la mama dah tamau pakai shawl lagi dah...semenjak meroyan dengan FAREEDA ni ngeeee....abis semua nya kamu nak pindah milik ya...ikut suka hati la nak...jangan kamu mintak mau pakai FAREEDA mama udah la ye kakak...ada hati gak tu mintak nak pakai FAREEDA mama yang cuma ada selai dua tu hukk...nanti2 lah kalo2 kot mama dah jemu satu hari nanti hihihii...




makin terasa terancam mama yang sedia mengancam nih...kakaa...kekekeee...
tunggu la lagi 7-8 tahun ke...habis lah..hahaa..!




 kecik2 pun dia sgt boleh diharap....



Itulah kesah nya anak dara kebanggaan aku...

Like mom like daughter...wowee...!








31 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

muke sgt sama
memg anak mama
hehehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

makin cune la kak, muka sebijik cam akak, lepas ni sure dia request tudung fareeda plak...

ieda said...

aah sebijik gaya fieza .. ekekek bila dia masam tuu .. memang ada gaya fieza .. ;)

x perlah lepas nie dah besar ganti balik tudung2 mama tuu ye sayang l;)

Nieyl said...

pose mcm mama die jugak nie...hehehe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

mama fieza junior in the making ehhehehe

AnneRaini said...

dah makin lawa dah anak dara kak fieza tu..mmg terancamlah akak pas ni..hehe

LYAfrina said...

heheh..koho cun anak dara fieza ni..iku jejak mama dia ni

Masya said...

muke anak dara akak pun macam akak juga... pandai bergaya betull.. muka pun bersih jer.. cantikk...

Riny said...

cantek mcm mama nye.....hehehe..haruslah begaye sama mcm mama..x lame lg dy mesti request nk pakai "fareeda" mama tu....hihihi

ytekecik said...

serupa mama dia la.. comel sangat

mama tim said...

salam fieza..lama tak jengah sni..

anak dara fieza cantik..fotostat abis ngan fieza..hehe..

-Sara- said...

comel je anak akak bergaya ngn tudung..kecik2 dh pandai..okeyla tuu :)

menurun mama dia betol..hehe

@e_da said...

like mother like dotter... lawa kakak .. pandai dah dia.. abisla baju mama n aksesori lepas ni.. hihi

::NureeN:: said...

last pic tue, knape anis tue, firas dah brapa kg fieza? emir 2bln dh 5.45kg.. hehhee
mmg bambam tol firas.. comel anis bertudung, mmg sesuai ngan muka dia ;)

eB said...

terserlah ciri2 kakak mithali :)

ieda said...

tu la kak,mn nk tumpahnya kuah klu x ke nasik.hehe..

lepas ni mesti tengok byk tudung xdk kt tempat dia dh.sbb ank dara ambik

maszmadi said...

mama borek anak dara rintik kan kak fieza..... hehe

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. memang patut rasa terancam pun.. dah makin gojes dah anak dara fieza nih.. dah makin pandai bergaya..:)

Hanis Azla said...

dah mamanya vogue.. anaknya pun mestilah bergaya jgk.. cantik dan terletak aje tudungnya.. suka tgk.. akak pun cuma ada selai tudung fareeda.. jadilah.. he..he..

Imah Dinor said...

betuah tau ada anak dara yg boleh d harap n meniru cara yg betul dgn kita....alhamdulillah kecik dah pandai menutup aurat....

Aju Mohit said...

comel sungguh anak dara sorang ni kak, mau terancam mamanya ehhehe, pandai bergaya dah kan, tak sabar nk tggu anak2 dara saya tu pulak hehehee

~Siti Hajar~ said...

sama la kita fieza, hbs segala harta kita depa rembat....huhu..

Anis mmg comel, hrp Dalia pun jd cam ANis gak nanti..

Mrs. Norrie said...

chomelnya anak dara u...

*BW PTG JUMAAT YG DAMAI
salam ukhwah

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alahai, kiutnyer anak dara kak fieza ni..
nnti jln ngan mak dh mcm jln ngan adik plak, maknyer dh ler cantik molek aje.. heheheh

pssst, dh ada 'weeewwiit' ke blom tu?.. hahahah

Myra Jay said...

Hheee, mana tumpahnya kuah kalau tak ke anak didik ha..

Anis pun dah semakin comel, dan yg penting-pandai bergaya ;)

ainnoraini said...

Biasa la tu anak dara mmg mcm tu...suka nk melawa jer...anak bujang sekarang pun samavjugakkan...

Kakain ada 4 dara..lagi la mcm2 kerenah ada..agak2 kalau barang tu ilang jet carik la kt bilik diarang mesti ada punya..

mamalieyna said...

cantiknye kakak...cepatlah mama dia terima menantu camni..manis..semanis namanya..hehe~

alaaa pinjam je mama,..hehe~

MrS. F!zA said...

lepas ni make up mama plk anis rembat..hehehehe

lieyalatif said...

keh keh keh ...kupikirin terancam ape tadi hahahaaha...ye laa fieza, mmg anak dare fieza ni ade ciri2 fieza...tapi takpe, lieya suke sbb die pandai melawa....cantik n kemas jek die pakai shawl tu...ade setengah budak tak pandai....selebet semacam...kite tgk pun tumpang rimas .....

alah jeles nye fieza cuti lame bergolek2 ngan si hensem firas...tapi ari ni mesit dah naik keje kan...mesti keje belambak2 menanti kan hihihi....

Nens Collection said...

sama bangga rasa dgn kak fiza ade anak mcm kakak..sonoknyerr..

hope one day..anak2 sy pon comel dan boleh diharap semuanyer..

Ena said...

tu la.. sejibik cam akak dak anis ni... padani dah bergaya tu.. bebaik kak.. kena ngurat kang.. hehehehhe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy