Sunday, September 11, 2011

Hari ni genap usia ku 32 tahun.. | Hepy besday to me..!






Salam 13 Syawal...




Ehemm...hari ni 11 September genap la usia ku 32 tahun tau...makin meningkat angka nya kan...huhuu tapi yang penting jiwa masih muda ok...hakhakk!

Tahun lepas tarikh keramat tu jatuh pada 1 Syawal...tahun ni jatuh pada 13 Syawal...tahun depan..taktau lagi belom belek kalender...hehee


HEPY BESDAY TO ME..!


ok..ini la rupa orang yang sudah masuk usia 32 tahun...! (gamba raya lagi...takde modal gamba lain ngeee...)



Dalam kepala ni tengah pikir apa hadiah aku nak request pada huby...yang mahal ke yang murah...huhuu..ada ke dia peduli pada request aku nanti...maklum la banyak bajet yang diperlukan hujung2 tahun ni...sobss..!



15 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieza..HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU
semoga pjg usia,murah rezeki,bahgia hingga ke akhir hayat & semoga selamat melahirkn nanti.AMIN

umialya said...

32 thn = 32mg bb dlm kndungan, heppy bday.buat fieza, umur bertambah xper jnji maintain cun!!!

Yan said...

Happy Bufday. Semoga berbahagia selalu.

LYAfrina said...

HAPPY BIRTHDAY FIZA

DAH 32... TP MCM 23... CUN LG TU :-)

ajumohit said...

hepi besday kak, moga pjg umur, murah rezki dan cantik selalu, mintk kt hubby pakej memanjakan diri di SPA selepas bersalin nnti hihihih

mamashikin said...

happy besday kakak cantik!!!
semoga dapat baby comel...panjang umur dan murah rezeki yer!

Qhaifa Nur said...

happy bufday to you..

smoga selamat semuanya...

Nurr Kasih said...

happy besday kak. semoga usia sts diberkati. moga ceria selalu bersama keluarga :D

Nad @ MamaZakwan said...

hepi beday kak fieza! :)
moga pjg umur n murah rezki :)

Syahada Ahmad said...

hepi bufday kak fieza. sama umur ngan baby dalam perut.

semoga selamat dan dipermudahkan semuanya, insyaAllah...

Ya ALya said...

happy bufday kak fieza...seoga selamat bersalin t k.......

MrS. F!zA said...

happy belated besday kak! semoga allah pjgkan usia mu dan dimurahkan rezeki selalu..

sweetfiza said...

happy belated birthday ..... : )

mamyharraz said...

happy birthday fieza :)

jarak kita setahun je ;)

mysara said...

heppy belated bezday kak..:)
xpe..walaupn umur mningkat, tetap nmpk cntk..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy