Tuesday, March 6, 2012

stok pic firas terkini...






Salam...


Aisehh...pe hal lah malas sangat nak ber entry lately ni...banyak faktor ni...tak tekejar dengan tugasan kat opis ni lagi...sambil2 ngepam tak henti...check fb lagi n bla..bla...lagipun kat umah memang dah tak sempat nak bertenet...harus la masa yang ada di umah di habis kan untuk melayan keranah suami dan anak2 tercinta je kan...hehe

Even entry simple bergambar pun jadik la kan...buat pengubat rindu kwn2...helehh ada ka yang rindu kan daku ni..ecehh statement perahsan...padahal orang tak perahsan punn...





mom's milk is the best...!


alahai...nangis plk...

pastu leh plk buat muka tak bersalah...



mmg bolat kan dia...gebuss leh tepuk2 buat bantal...ekekekk..


skrg kuat main air liur...meleleh2 basah baju semua...

haiyooo...asa nk geget dagu tu lah...

sekian wasalam...firas dah mula tak senang duduk...dah ngantok amat ni....hihii






22 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Dah nampak besar dah si Firas nih.. Comel...

Salmiza said...

comell....nama Firas sama anak kwn saya..

Azian Elias said...

YA ALLAH..kejap nya dah besar..

LYAfrina said...

comelnyer..makin bam bam firas

Izan Ishak said...

aduh kak... geram betul tgk firas ni. makin bambam dia. nak cubit2 rasa pipinya tu.

Hanis Azla said...

comel sgt firas ni.. mmg geram tgk.. rasa nak geget2 jugak.. he..he. nasib baik anak org.. ha..ha..

ratusiput said...

skejap je firas dh besar kan..

mama tim said...

wah firas ada dagu runcing lah pinjam blh?..hehe..comela geram..

mamalieyna said...

tomei3x.. yelah lama tak bernew n3 ye fieza...

firas bumbum dah...comel sangat~

mamyharraz said...

mestilah rindu ;)

padatnya isi firas geram makcik yati tgk tauuuu

ieda said...

Yelah fieza kerja kita x pernah ahabis kan. Jadi ibu, kerja huhu adakalanya letih huhu
Tapai seyes rindu ngan bb faris nie., geram je

Zue AnnaLeeya said...

firas bdk bambam...
hehehe....
tembam sgguhla... geram....

eB ezrin said...

samer la, eB pn geram kan bb firas. trus rs nk gomoi2 ;p

|| NaFiRaa || said...

makin bulat pipinye.. geram sangat tengok!! nak geget2 jek rasa~

AnneRaini said...

Firas nape susah senyum masa amik gambar??? auntie nak tgk firas senyumlah..geram tau.

maszmadi said...

iskiskisk..... geramnyer tengok pipi dia yang melayut layut tuh... geget sikit belh.. hehe

fieda said...

amboi...kening mahal tu...

fieda said...

amboi...kening mahal tu...

Pepel BoNda AmaNi said...

tembunnya....encem...hari tue tengok t-shirt nie dekat fabolus mum...cantik...nak belikan tuk aisyah jugak la...

ajumohit said...

Comelnya firas, geram tgk, Kejap je dh besar kan kak

::NureeN:: said...

suka bila baca tulisan kat baju firas tue hehhe...
emuah cikit kat pipi.. :)

~Siti Hajar~ said...

Geram tgk Firas, bpa kilo dah ni Fieza?

Bila2 dtg la rmh hjr nk main2 dgn Firas, rindu nak gomol baby kecik...hehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy