Monday, March 5, 2012

feeling bizonline..





Salam


Cewahh..pagi ni feeling peniaga online plk...gara2 clip number MR DIY yg di oder kwn2...emm tlg bli kan je pun....takde amik untung pun...kejap lg nak gi pos cepat2 ni..!






comel2 kan..kiut miut...ada pelbagai patern clip mcm tu...geram2 aku nengok..maklum la kedai Mr Diy baru bukak kt Tesco Kulim...mcm2 ada kt dlm tu..leh meroyan..!

 
tujuan dan kegunaan clip tu spt yg aku buat ni...botol2 ebm firas sedia di ambil mngikut giliran...



psssstt...ada sesape lagi tak yg nak oder clip ni...hehee pasni aku ambik untung...huah huahh...




15 comments:

MrS. F!zA said...

bru trgt clip ni ada kt mr diy..hehhe..leh ah beli..leh guna utk ajar darwisy..hahahha

mamalieyna said...

oooh beli kt mt DIY ye..mmg best barangan kt situ..

amboi cam meniaga plak fieza ni ye..hehe~

|| NaFiRaa || said...

comelnye klip tuh~ kalo guna.. zura dah oder dah..kikiki

LYAfrina said...

nmpk comel n meriah

LYAfrina said...

nmpk comel n meriah

syariza09 said...

kalo gi DIY mmg rambang mata

ratusiput said...

ha la kan mmg comel sepit tu.cute.fancy.

cheqna said...

comel =)

Ena said...

a'a comel yg amat kak.. bestnyer la...

Izan Ishak said...

akak...izan pun baru2 ni terjah mr diy. mmg rasa meroyan semua benda nak diborong.

klip2 tu mmg byk sgt yg comel2. suka sgt tgk!

mamyharraz said...

mmg comel penyepit tu.
kadang tak terfikir nak guna mcmmana benda kiut mcmni..dah tgk fieza guna baru "oooo begitu gunanya" ;)

Alin Marlini said...

baru smlm bc tentang kedai mr diy kat kat blog izan ishak..kat sg buloh ada ke ek?hehehe

..::Mama Chrysalis::.. said...

comelnya clip tu....siap letak kat EBM lagi....hehe....nak letak kat meja kat sekolah pun boleh ni...:-)

ajumohit said...

alahai comelnya clip ni, mmg bleh jadi biz online ni hehehehhe

Masya said...

kreatifnya hihihi.. buat sepit baju x boleh ker???...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy