Wednesday, March 14, 2012

WW : bleyy ke mcm nie..?






Salam....


Wordless wednesday....





 mcm2 kaler ada...pink, hijau, coklat, kuning




heheee...gigih kanss...? demi anak tercinta...rasa nya kena saman tak kalo abg polis tau aku punya projek pistol sambil drive nie..?? (sila jgn tiru aksi ini..sgt merbahaya!)






28 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe...mungkin abanng polis paham...ihikss...

~aSHa~ said...

wow semangat tegar ni


kak camne pegang botol dan stereng?

@e_da said...

caya la akak.. leh jd contoh ni

AnneRaini said...

boleh je kak fieza...

Myra Jay said...

Heheee, mungkin abg Polis akan merasa bangga :)

::NureeN:: said...

klau pakai batt x pe sng la.. klau manual cam no lah nk drive kan hehe

LYAfrina said...

wah..hebat.. dimana-mana..demi ank tsyg..smua jadikan

LYAfrina said...

wah..hebat.. dimana-mana..demi ank tsyg..smua jadikan

~Siti Hajar~ said...

Wah! Cayalah Fieza, mmg gigih btl dah nih..

Ala klu Incik polisi tahan, offer la.. "Incik nak..???" hahaha..

Iela Fazielah said...

kak...sempat lg??? bagusla

fieda said...

wah...hebat la fieza ni...gigih...tahniah...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

demi anak...

sumysya said...

wah..semangat btul..tak bleh nak tanding lah...bleh belajar niee...tk nah tpkir pun...

ratusiput said...

wow...mmg superblah...tak ble imagine camne nk buat sambil drive... :)

ieda said...

wah2 terkasima akak
x tahu nak cakap ape dah !
tapi kalau abang polis tahan .. konpermm tabik spring kat fieza ! .. ;)

maszmadi said...

kagum kagum..... x kira di mana sahaja, demi anak kan..

munna said...

wah! wah!... mmg tegar ni....

Pepel BoNda AmaNi said...

cayok2.....cayalah kak...apa saja demi anak2 kan kak...yang susah pun leh jadi senang..klu terbayang muka anak2 kan...

Ena said...

memg hebat betul lah kan..

eB ezrin said...

wahhhhhhhhhhhh tabik3 :)

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. kagum habes!! kuat betol semangat fiza mengepam.. tahniah~

Marsha~ said...

abg polis pun tak pernah jumpe kot benda alah ni... hahahah

syariza09 said...

nak saman trus x jadi saman...hehehe

MrS. F!zA said...

polis pn tksmpi hati nksaman tgk kesungguhan akk tu..heheh

~aSHa~ said...

-----
terbaik

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

tak penah buat camni sbb umah ngan ofis dokek je hehehe

Alin Marlini said...

ya ampun pija.....dlm kete pun jadi ek..hehehe

Hanis Azla said...

sangat gigih.. patutlah syurga itu terletak di tapak kaki ibu.. bangga akak tgk kesungguhan fieza ni..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy