Saturday, June 18, 2011

Happy Father's Day to en Fiharis...






HAPPY FATHER'S DAY to en. Fiharis b.Yahya...
moga sentiasa menjadi abah dan asben yg terbaik utk kami
segala kepayahan dan pengorbanan yg di laku kan utk kami sgt2 di hargai dan 
moga berkekalan begitu ehh...





Dia yg sentiasa sabar dgn karenah ku...sob..sob...(byk karenah wife nya ni...dia je la yg tau hehee....)
Kesabaran tu la yg lagi mematang kan ku dlm menjalani tugas sebagai seorang ibu dan isteri yg
taat setia....(ye ke...owhhh ofkoss la kann...)

DAN
Jugak buat ayah ku tersayang SELAMAT HARI BAPA....

DAN
 kepada semua ayah, abah, daddy dan papa....



'HAPPY FATHER'S DAY....'






6 comments:

Huda said...

hepi father's day kat hubby akak :)

ainnoraini said...

selamat hari bapa untuk semua...dan jugak untuk huby fieza...

lizz said...

hepppii fathers day pada semua bapa2... tak tau nak bg hadia per kat mr daddy ni hehe...

ajumohit said...

selamat hari bapa utk semua bapa2...huhuh nk bg hadiah apa ni kak??? fening fening hehehhe

dinor's family said...

selamat hari bapa tuk suma bapa2 d dunia.. kami ayah dah xdak...skrg cik somi je la tmpt kami bgantung harap...

Hanis Azla said...

Semoga ayah2 yg terhebat ini sentiasa mendapat keberkatan hidup hendaknya..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy