Friday, January 6, 2012

stylo and creative...?







Salam... 




Hehee...ni sambungan entry 'stylo mama' yang menggoda.... ada pulak sambungan2 kan...entry pemanas di blog yang suam2 kuku ni...sebab tajuk tu telah membuat kan mereka2 telah tertipu...tipah tertipu hahaa...ada pulak yang ingat aku yang stylo mama...padahal merujuk pada botol susu rupa nya...hakhakk..!










~ agak nya ada apa dengan nombor ni suma ehh..? ~


~ tadaa...kreatif tak aku...botol2 susu yang dah di tag kan nombor supaya senang babysitter (mak aku) nak panas kan satu persatu dalam warmer bila cukup time firas menyusu...


* sepit bernombor tu takde jual gitu sebenar nya...apa yang aku buat...pi cari sepit kayu gitu...pastu carik lak sticker bernombor and then lekat kan lah...stylo n kreatif tak...ngeee..




27 comments:

ajumohit said...

hehehhe aju dulu gune sticker kak, yang ni mmg currllasssttt gitu hehehehe

AnneRaini said...

memang kreatif kak oiiii..hihihi

MrS. F!zA said...

mmg comel botol stylo mama ni sebab penutupnya tu lah..haihhh tergoda ai you..sabar sabar..hahaha

mamalieyna said...

hikhik..mmg kreatif n cun idea fieza ni..^_^

Myra Jay said...

Memang stylo la kak :)


**Lpg Selama tu atas sikit je dari Mahang**

|| NaFiRaa || said...

kreatif lah fiza nih! cute sangat penyepit tuh!!!

eB ezrin said...

creative :), tapi sepit tuh nk lekat kertas ker aper eh? cam busi bodi nk tau nih . hik3

ieda said...

alohh dikkk kretif betulll akak x teringat punn macam nie ;)

Fieza79 said...

@eB ezrin

lekat je sticker nombor tu kat sepit pakai gam..pastu gantung dgn getah....hehee

Ena said...

wahh..

memg kreatif lah.. hik hik..

maszmadi said...

memang stylo la kak fieza nieh.. hehe

munna said...

HEHEHE..MY STLO DAN KREATIF .... MESTI SEMANGAT BABY FIRAS NAK MENYUSU NANTI

Zue AnnaLeeya said...

tulah... dah tgk kt fb gambo nih...
mmg kretip dan stylo.... hehe..

::NureeN:: said...

kretip2x.. pas ni nureen pon nk cr idea kretip gini gak :)

Qaseh said...

sgt2 kreatif...terbaikkk

syariza09 said...

kretip...jgn sepit2 tu jatuh udah lerr..kang tertukar pula botol

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

terbaeeeekkk!

kreatip la kak fieza!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Betul2 kreatif ni.. :)

Dilla Ady said...

mmg kreatip...cantik sepit tu jadinye..ingatkan beli sepit yg mmg ade no mcm tu..huhu

ratusiput said...

mmg kreatip...comel n cute je..

Imah Dinor said...

kelas gitu..senangnya pngasuh tu nnt....

Izan Ishak said...

akak ni mmg kelas lah... comel plak izan tgk penyepit2 kayu tu... lama tak jumpa kat kedai.

~aSHa~ said...

kreatif betul mama yg mmg stylo ni

Rash said...

Salam K.fieza~

sgt creative!!

mamashikin said...

ohh bagusnya..kreatif kak..hehe..nti senang mak akak nak bg ikut no..kiranya sehari 6 botol lah ek..

~izan~ said...

rajin dan kreatif akak ni demi yg terbaik utk anak2 =)

aLyNnZ said...

kreatif2...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy