Tuesday, January 10, 2012

kakak2 penganten bersanding a.k.a bergedik atas pelamin...






Salam...



Bersambungan dari entry semalam... 


Meroyan tengok pelamin cantek...harus la berphotogedik atas tu...menunggu tetamu reda dan pengantin pun dah 'lari' sekejap gi outdoor photoshoot...ni haa kakak2 pengantin mengambil kesempatan dalam kesempitan...hahahh!








~ ohhoo...bloggers yang julung kali nya bertemu...Siti Hajar...tak penah menghampa kan bila di jemput...thanks hajar...!


~semestinya kami berdua di situu....renungan firas yang penuh erti...~


~ firas sekarang suka nau memandang ke atas sana...ntah apa la yang di renung kan..mungkin tu lah punca tangisan nya yang seperti kena dera kekdah nyaa..huhuu!~

~ alahai....anak mama nie..!~

~sambil2 berphotoshoot..sambil2 melayan karenah firas...pantang silap sikit akan melalak tak hengat...aduhai anak..~

~haa...cam gini laa...sedang elok je die..~

~bila di baring kan atas sofa pelamin tu..bleh plak dendiam lama jerr...haishh!~

~rupa nya firas suka baring2 kat situ..aiyakk..!~

~hohoo...senang hati...depa tangan..~

~ sebaik firas dah lena di ulit mimpi...dan pengantin pun dah balik dari outdoor photoshoot...baru lah dapat bergambar sesama kami bertiga...~

 
~ sedondon aje..~


~ sesekali keluar idea gila2 ni...sweet moment..!~

~pasrah je..~

~opismate ku datang nya dah petang...~


~berdua di situ...macam kembar tak..? kembar sorang tu tak cukup zat...ehehhee..~

~adik dan kakak ku..~

~my opismate...munirah..!~

~silau mata..!~

~ada2 saja lah..!~

~layannzz habis...~

~ohooo...anak2 ku + anak buah..!~

~tak kalah juga mereka...grrrr...!~






25 comments:

@e_da said...

cantik baju akak.. kena betul ngan tema

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sweet..
adik beradik semua muka sama..^^

Myra Jay said...

Cantik baju akak :)

Kalau myra pun suka posing2 gak especially kat pelamin :)

Hanis Azla said...

seiras muka fieza 3 beradik.. cantik2 semuanya..

AnneRaini said...

amboi kemain berposing sakan akak ye...hehe

baju sedondon akak tu lawa lah..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

mmg shantek la pelamin serta pengantin beserta dayang² nyer itew...
hehehhe..
mmg terbaik la bab posing sume tu..

firas lg best... langsung tak lyn dorang bergambo..
ZzzZZzZz lg besh tau!

::NureeN:: said...

merahnya mak ngah... cayalah.. mmg bangkit abes..

|| NaFiRaa || said...

canteknye warna merah kan~ menyerlah jer..

Qhaifa Nur said...

seronok dapat bergambar kat pelamin yang cantik ni...buat kenangan gitu

Imah Dinor said...

mmg silau la...

mamyharraz said...

cantik sgt pelamin.

aura terus meresap tgk kaler merah ;)

dah besar firas tuuu geram nak tium2 hehe

~izan~ said...

tu la,muka akak adik beradik sama je suma.cantik2.pastu bila dah pakai sedondon lagi meriah tgk gmbr.semua sporting.pengantin punya baju tu izan suka...firas pun dah besar dah.kejap je rasa. =)

Ena said...

sumer sedodon.. best lah.. suka tengok..

LYAfrina said...

cunnyer baju fieza.. maintain j

eB ezrin said...

kalo eB pn, samer gaks. ha ha ha
ps: wahhh, suker la tgk u. maintain :)

Alin Marlini said...

cantiknyer baju pengantin + pengantin..

ajumohit said...

cantik sgt2!!! suke tgk warna temanya tu kak

munna said...

meriahnya...cantiklah warna tema ni

maszmadi said...

wah!!! posing x hengat dunia yerk kak fieza... anak dara tu pon x mor kalah jugak... hehe

~aSHa~ said...

firas tgk mama dia cantik sgt...

Izan Ishak said...

cantik sangat baju sedondon adik beradik tu kak... kena dgn tema ros merah. pandai firas nak ngorat mamanya...

kak fieza 3 beradik perempuan aje ye? izan plak 5 beradik perempuan... hehe...

~Siti Hajar~ said...

mmg sesuai dgn tajuk, sy nmpk cam kakak pd fieza je...huhu...haha

serius suka sangat baju pengantin tu, sangatttttttttt cantik, klu la sy ni xnaik pelamin lg, maunyer sy pilih baju pengantin warna camtu...hehe...verangan...haha

ieda said...

aah lah dikkk silauuu mateee kekeke
sweet .. fiza dan adik beradikk same je wajah .. kalau kate kembar punn ye tau ;)

aLyNnZ said...

aduhh cantekknyer merah..mmg menaikkan mood sungguh..dah besar yerr firas..comelll..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy