Sunday, August 24, 2014

ALFALFA ketatkan vagina!






Assalamualaikum
Salam sejahtera



Proses hamil dan bersalin merupakan satu pengorbanan besar yang di laku kan seorang wanita dalam pada bersedia untuk menjadi seorang ibu.

Namun dalam proses ini mengundang masalah lain yang tidak harus di pandang ringan dan di abai kan oleh para wanita iaitu kualiti hubungan intim!

Biasa lah kan bila dah melalui proses bersalin sudah tentu lah pelvik akan terbuka luas. Jadi ada banyak cara samada kaedah tradisional atau moden untuk mengatasi masalah kelonggaran vagina!
Jadi sebagai seorang wanita sudah tentu lah harus menjaga aset yang satu ini demi menjaga kualiti hubungan intim suami isteri.


Jadi, apa yang perlu dibuat?

Pelbagai kaedah rawatan yang anda boleh buat iaitu bertungku, bertangas  mengurut, sauna, scrub dan bersenam. Rawatan tradisional seperti membasuh vagina dengan air daun sirih juga amat berkesan dalam memelihara kesihatan vagina. Ia juga berfungsi untuk merawati luka-luka di dalam. Sirih juga bagus untuk membunuh kuman-kuman di kawasan vagina yang menyebabkan kegatalan dan membersihkan vagina serta menghilangakan keputihan.

Selain daripada itu, anda juga dicadangkan untuk membuat senaman kegel atau dikenali sebagai kemutan di faraj.


Cara-caranya adalah:

Lakukan kemutan seperti anda ingin menahan air kencing selama 2-3 saat.
Lakukan 25 kali sehari, dalam tiga kali sehari tak kiralah anda duduk di mana. Orang tak perasan pun. ;)
Jangan kecutkan otot perut & punggung semasa membuat senaman ini ye.



Cara moden yang boleh di cadang kan adalah vitamin SHAKLEE yang memang terbukti mesra pengguna.

Ramai yang suka dengan vitamin SHAKLEE. Salah satu produk yang bagus untuk mengetatkan vagina adalah ALFALFA.



Fungsi Alfalfa
Untuk mengetatkan vagina, membantu memulihkan masalah keputihan, dan menegangkan payudara.

Alfalfa boleh di kategori kan jamu moden masa kini. Bau nya nyaman semarak herba. Saya suka okeh gosok gosok kan tapak tangan di bawah ketiak selepas telan segenggam alfalfa untuk elak kan bau badan hehee....wangi!

Jom sedia kan sebotol alfalfa pengganti jamu jamu yang tidak di pasti kan kesahihan kandungan. Pilih alfalfa shaklee lebih selamat. 


Berminat untuk dapat kan sebotol alfalfa boleh hubungi saya pengedar Shaklee yang sah.

Fiza
WhatsApp 019 5021698
Telegram 0134821698

Facebook
FIRDZALUV FAREEDA

Page PAKAR CANTIK DAN KURUS

8 comments:

Salju Sakinah said...

Wow..hebat ni..mesti cuba hehe

Jom hilangkan parut jerawat -->> PETUA MENGHILANGKAN PARUT JERAWAT

W.norhanisah W.ibrahim said...

macam kelebihan alfalfa ni.

BAHAYA SEMBELIT

cik eza said...

wahhhh untuk ketiak pun boleh? best ni...
Healthy'beautieshoppe: Derita si 'Tumit Tinggi'

zainah mohamad said...

Bagusnya Alfalfa

SLE Punca Kematiannya

Azmalinda Azai said...

banyak manfaat yea produk neh


jom melawat blog saya:
pelangioveralaska.blogspot.com

MARIA AWI said...

wow...banyaknya manfaat alfalfa ni.


WAJIB BACA ---> Peppermint Ginger Plus Shaklee: Pelega Perut Sebu Dan Berangin

Nursimatun Md Yusof said...

Best betul alfalfa ni

Nak tenaga extra>>>Mahukan tenaga EXTRAVAGANZA???? Cinch Energy Tea Mix ada penyelesaiannya!!!

Amira Zura said...


Alfalfa memang bagus. rugi tak cuba

Sayang kan teman wanita anda?. Mahukan teman wanita anda mempunyai bentuk badan menawan?. Payudara besar dan anjal. Punggung yang gebu dan montok?. Jangan bertangguh lagi. Hubungi kami. Layari web kami untuk info. kami sedia membantu.

[KETAHUI LEBIH LANJUT BAGAIMANA BESARKAN PAYUDARA ANDA]

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy