Thursday, August 21, 2014

Set Merawat Gastrik Shaklee



Salam semua, bertemu kembali dengan penuh keterujaan. Wah gitu. Harini saya nak kongsikan dengan anda semua tentang gastrik pula. Kebiasaannya saya akan update entry terbaru berdasarkan pengalaman semasa.

Gastrik


Jadi kali ini saya akan bincangkan tajuk gastrik setelah menerima kiriman whatsapp daripada rakan sepejabat yang terpaksa mengambil cuti kecemasan. Beliau turut menghantar sekeping gambar menunjukkan alat mengukur tekanan darah yang memang mengejutkan saya. Tekanan darah jelas menunjukkan 192/118. Dan ia adalah tekanan darah isteri beliau.

Sebagai seorang suami yang prihatin, beliau bertanyakan saya berkenaan supplemen yang boleh mengawal gastrik kerana faktor asal tekanan darah si isteri naik mendadak adalah disebabkan gastrik dan pedih ulu hati yang isteri beliau alami.

Selaku pengedar Shaklee bertauliah, saya segera memberi penerangan ringkas berkenaan Set Gastrik Shaklee. Sebelum penerangan lanjut saya ingin memberikan pendedahan ringkas berkenaan gastrik.


Apa itu Gastrik??? 

Gastrik atau istilah perubatannya, gastritis, adalah sejenis penyakit keradangan pada dinding/pengalas/mukosa perut yang mempunyai rawatan yang efektif. Lazimnya, keradangan berpunca daripada jangkitan bakteria helicobacter pylori (H. pylori) yang turut menjadi penyebab utama kepada kebanyakan ulser perut.

  • Tanda awal menghidap gastrik
  • Selera makan berkurang
  • Masalah penghadaman
  • Sakit perut setiap kali selepas makan
  • Rasa mual dan loya
  • Cirit-birit, najis bertukar warna kehitaman
  • Badan terasa lemah dan mudah demam
  • Selalu kembung perut dan pedih ulu hati 


Hanya kerana kita membiarkan perut kosong tanpa makanan, asid perut terus menghakis dan terjadilah gastrik. Mencegah lebih baik dari mengubati. Memang amat bahaya jika gastrik ini dibiarkan berlarutan tanpa rawatan. Terdapat beberapa cadangan yang boleh dicuba oleh rakan saya tadi dan saya telah mencadangkan agar isteri beliau mengambil ESP dan Peppermint Ginger Plus. Mudah, murah dan berkesan InshaAllah.





Kebaikan ESP Merawat Gastrik

  • ESP akan mengurangkan keasidan dalam perut disebabkan jus gastrik. Maka perut akan lebih neutral. ESP bersifat alkali bercampur dengan asid perut. Keadaan ini akan meneutralkan perut kita dan mengurangkan hakisan pada dinding perut.
  • ESP yang terdiri daripada 20 jenis asid amino akan membina sel dan tisu baru bagi dinding perut. 





Kebaikan Peppermint Ginger Plus
  • Membantu pencernaan dengan menghasilkan cecair pencernaan semulajadi
  • Memberikan keselesaan pada perut
  • Mengurangkan masalah kembung perut disebabkan angin
  • Memberi penyelesaian masalah loya dan mual


Ini adalah SET GASTRIK SHAKLEE yang telah saya cadangkan kepada beliau. 

Dan bagi anda yang membaca entri kali ini, saya sajikan juga testimonial terbaik untuk anda.



Set Gastrik Shaklee



Set Gastrik Shaklee



Set Gastrik Shaklee

Saya mendoakan agar isteri rakan sepejabat saya ini kembali sihat seperti biasa seperti mana sahabat-sahabat kita yang telah memberi feedback positif di dalam testimonial mereka.

Untuk mendapatkan Set Gastrik Shaklee, anda semua boleh menghubungi saya di talian 0192067197 atau mana-mana detail yang ditunjukkan di bawah. Saya doakan kita semua sentiasa berada dalam kesejahteraan dan kesihatan yang baik. InshaAllah.




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy