Thursday, August 7, 2014

Mudah hamil dengan set kesuburan SHAKLEE






Assalamualaikum....
Salam sejahtera....



Setiap pasangan yang berkahwin pastinya impikan cahayamata. Apalah ertinya sebuah rumahtangga tanpa kehadiran anak sebagai penyeri dan penghibur hati disaat suka dan duka. Namun bukan semuanya bertuah. Ada yang sudah bertahun bernikah tapi belum ada tanda-tanda si isteri berbadan dua.

Set Kesuburan SHAKLEE sebagai ikhtiar untuk membantu pasangan suami isteri untuk hamil dan mendapat zuriat sendiri.
Antara penyelesaian adalah dengan mengambil supplemen. Alhamdulillah ramai telah mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE. Produk ini boleh di ambil oleh suami isteri.



SET KESUBURAN SHAKLEE
Set Kesuburan Shaklee, adalah gabungan beberapa vitamin penting yang berfungsi untuk menambah kesuburan suami isteri dan sekaligus meningkatkan tahap peratusan kehamilan dan kebolehan untuk mengandung . Vitamin-vitamin ini sangat mustahak untuk melengkapkan kekurangan zat pada tubuh dan mengoptimumkan fungsi pembiakan  dan tubuh secara keseluruhannya.


FAKTOR dan PUNCA Penyebab Susah Mengandung

1. Makanan yang Mengurangkan 

Kesuburan Lelaki dan Wanita
Sebelum kita teruskan, kenali dulu apakah makanan yang boleh mengurangkan atau menjejaskan kesuburan wanita dan lelaki. Antara makanan yang perlu dikurangkan adalah makanan tinggi karbohidrat , gula dan manisan. Jauhkan makanan segera, makanan diproses atau yang di awet. Kurangkan juga perisa dan pemanis dalam makanan. Alkohol juga menjadi punca masalah ketidak suburan. Jadi suami dan isteri kena perhati juga cara pengambilan makanan ya. Kalau nampak ada yang terlebih tu usaha untuk kurangkan


2. Rokok

Dr. Hamid Arshat  dalam artikelnya yang berkaitan makanan meningkatkan kesuburan lelaki juga mengatakan rokok dan tembakau perlu dijauhi kerana ia boleh merosakkan kualiti sperma lelaki.Bagi yang merokok dan berniat untuk berhenti merokok namun sukar, jangan risau, walaupun anda mungkin seorang perokok tegar,  ada sesuatu yang dapat membantu yang telah terbukti hasilnya. Hanya amalkan Vivix sesudu kecil setiap hari dan anda akan dapati lama-kelamaan rokok yang dihisap akan mula akan terasa pahit. Inilah yang berlaku kepada  perokok tegar. Ikuti Testimoni VIVIX Cara Mudah untuk Berhenti Merokok.


3. Berat Badan Berlebihan

Satu lagi, faktor yang menyebabkan kesukaran untuk mengandung ialah masalah berat badan atau obesiti. Ada beberapa pelanggan yang akhirnya berjaya hamil setelah menurunkan berat badannya selepas mencuba SET KURUS SHAKLEE. Nyata, berat badan turut memainkan peranan dalam hal ini.



Bagaimana SET KESUBURAN dapat memberi manfaat dalam membantu pasangan mendapatkan anak ?



B-COMPLEX
Memberi rasa tenang dan rilek serta menghindarkan stress. Seperti yang kita sedia maklum, tubuh dan otak stress menjadi antara  faktor penghalang untuk kehamilan terjadi. Jadi disinilah B-Compleks memainkan peranannya untuk menenangkan minda yang tertekan sekaligus meningkatkan peluang kehamilan

ZINC
Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, mengekalkan kuantiti sperma, dan paras testosterone yang bersesuaian. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi suami akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, low count sperm dan penyakit prostat. Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.

GLA COMPLEX
Sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur atau sakit sebelum haid (PMS). GLA (Gamma Linolenic Acid) ini dapat bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)“. Mukus ini berfungsi untuk melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum dengan lancarnya. Ia juga menyediakan medium yang subur untuk beberapa jangkamasa yang agak lama iaitu 4-5 hari yang sekaligus memberi peluang untuk si isteri mengandung walaupun seks dilakukan selepas waktu subur.

Pastinya ramai sedang mencari tips untuk hamil dan jangan lupa bahawa pengambilan makanan tambahan seperti vitamin adalah sangat penting di mana faktor gaya hidup dan pemakanan harian yang tidak sihat boleh menyumbang kepada masalah yang menyebabkan sukar untuk hamil. Jadi benda sebegini kita lihat seperti remeh je padahal perlu dititik beratkan. Faktor seperti keputihan, cyst, kitaran haid tak teratur dan kuantiti sperma juga menyebabkan sukar untuk hamil.

Credit to Google




Jadi apa tunggu lagi jom la ikhtiar. 
Hubungi saya untuk dapat kan set anda.hari ini. Jangan risau saya menawar kan khidmat nasihat selepas jualan. Saya akan bantu dan guide anda untuk consume SET KESUBURAN secara tepat!
Fiza | 0195021698 whatsapp
FACEBOOK  ~  Norhapiza Binti Noor  / FirdzaLuv Fareeda
PAGE  ~  DUNIA INDAH MAMA



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy