Wednesday, August 20, 2014

Vivix | Diebetis tiada lagi





Assalamualaikum
Salam sejahtera


Vivix-Diabetes tiada lagi


wah tak menahan tajuk entri kalahkan tajuk drama tv kan..hari neh saya nak update blog tentang kebaikan Vivix dari Shaklee. Anda tahu tak apakah kandungan Vivix? haaa meh kita kasi tau sikit isi kandungan Vivix dari Shaklee neh. Vivix mengandungi campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu yang kaya dengan POLIFENOL. Kandungan-kandungan ini yang menjadikan Vivix sangat istimewa kepada pengguna setia Shaklee. POLIFENOL tuh apa kepentingannya kak? ahaaa pofilenol neh berkhasiat sebagai makanan antioksidan dan merupakan sel anti-penuaan semulajadi.


Kebaikan Vivix:

1) Memperbaiki DNA
2) Memperbaiki tenaga sel
3) Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi
4) Jadikan kita awet muda dan kulit lambat tua tau
5) Membantu mengelakkan kanser
6) Mengurangkan risiko penyakit jantung dengan melindungi jantung kita
7) Selesaikan masalah diabetes/kencing manis
8) Meningkatkan kesihatan arthritis dan melindungi saraf kita
9) Mengurangkan chances penyakit nyanyuk
10) Menbantu dalam proses penurunan berat badan-waaaaa
11) Menyokong kesihatan mata
12) Meningkatkan kesihatan secara keseluruhan


Vivix sesuai untuk siapa yea?:


Vivix dari Shaklee baik untuk semua orang yang mementingkan kesihatan. Ingat tau jangan tunggu tua baru kita nak makan supplement macam-macam, kita perlu mulakan dari muda. Jangan jadi macam saya, sebelum kenal Shaklee saya tak tahu betapa pentingnya pengambilan supplement untuk badan. Selepas mencuba sendiri supplement Shaklee barulah saya sendiri merasa kelainan pada diri sendiri. Seluruh ahli keluarga saya memang mengamalkan pengambilan supplement Shaklee selepas diperkenalkan oleh saya. Ternyata mereka semua turut merasa perubahan yang saya rasa. Alhamdulillah apa yang penting untuk saya adalah kesihatan keluarga saya terjaga.
TAPI: Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, menyusu dan mereka yang berusia bawah 18 tahun.


Cara Pengambilan:

1 sudu teh sehari. Mudah kan.
Vivix terbukti membantu pengidap:
- Neuropathy
- Diabetes
- Rheumatoid Arthritis
- Infertility
-PCOS
-Fibromyalgia
-Swelling
-Inflamation
-Migraines
-Cellular Aging
-Colitis
-Dementia
- Eczema and Proriasis
dan lain-lain lain.


Jom tengok Testimoni:





Ahaaa bagi yang serius sayangkan family especially mak ayah, jom dapatkan Vivix untuk mereka!








0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy