Wednesday, August 20, 2014

KENAPA SAYA SUKA CHEWABLE VITA-C PLUS?





KENAPA SAYA SUKA CHEWABLE VITA-C PLUS?


Antara suplemen wajib yang ada dirumah saya adalah Vitamin C, Sustained Release Vita-C Plus untuk saya dan Chewable Vit-C Plus untuk anakanda saya. Sampaikan anak saya sudah tahu botol yang mana satu untuk dia walaupun umurnya belum satu tahun setengah lagi. Pagi-pagi lagi bila bangun je tidur terus diambilnya botol hijau atas meja dan hulur kat saya, nak suruh saya bukak sebab nakkan Vitamin C tu, tapi bukan tiap-tiap hari la sebab dia pun kecil lagi kan.

Vitamin C


Ini la rupanya botol Chewable Vita-C Plus atas meja solek saya, memang anakanda ambil sendiri je kalau dia nak. Mesti sebab rasanya yang sedap kan, cuma perlu hisap atau kemam, jadi kanak-kanak memang suka sebab rasanya dah macam gula-gula walaupun tak manis. 

Kenapa saya amalkan Vitamin C?


  • Untuk menguatkan sistem pertahanan badan (imuniti tubuh) terutamanya jika musim demam melanda.
  • Untuk dapatkan kulit yang cantik sebab Vitamin C memelihara kandungan antioksidan semualajadi dalam tubuh, jadi dalam masa yang sama dapat mengelakkan kerosakan sel kulit serta melambatkan penuaan.
  • Untuk menguatkan struktur gusi dan gigi, jadi kalau ada masalah gusi tu sesuai sangat ambil Vitamin C.
  • Vitamin C juga boleh membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan kudis.
  • Banyak lagi kelebihan dan fungsi Vitamin C, anda semua boleh bacaHEBATNYA CHEWABLE VITA-C PLUS.

Apa yang saya nampak perubahan yang berlaku pada kami, sejak amalkan Vitamin C saya semakin jarang bersin di waktu pagi memandangkan saya pernah ada resdung yang kuat (dengan mengamalkan Set Resdung :PENAWAR RESDUNG). Ikuti kisah saya dengan resdung : RESDUNG & SHAKLEE.

Dan yang paling menggembirakan hati saya,jika nampak tanda-tanda selsema pada anakanda, saya akan memberinya 1 tablet Chewable Vita-C Plus, Alhamdulillah selsemanya tidak berpanjangan. Tak macam dulu, kalau selsema je mesti sampai seminggu dua hingus meleleh-leleh, itulah yang ketara sangat perubahannya. Kita sebagai ibu mesti nak anak sentiasa sihat kan, bila dah sakit tu mesti sangat susah hati.

Jadi, Chewable Vit-C Plus ni memang sangat sesuai untuk anak-anak dihantar ke taska atau nursery untuk meningkatkan sistem imun badan mereka (maklumlah, kalau dah tempat ramai-ramai tu penyakit senang berjangkit kan).


Siapa nak anak sihat? Selain Vitamin C boleh juga amalkan Set Kanak-Kanak, jom baca ikhtiar sekiranya ANAK KERAP DEMAM, SELSEMA & BATUK.



Berminat?


Nak dapatkan  Chewable Vita C Plus atau Suplemen Shaklee yang lain?

Hubungi saya sekarang! Hanya tindakan bijak anda sekarang mampu merubah kesihatan anda dan orang-orang kesayangan anda pada masa hadapan.

Dapatkan produk Shaklee pada harga ahli dengan mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE. Penjimatan seumur hidup menanti anda.







0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy