Friday, April 13, 2012

firas in red..






Salam Jumaat...



Sila bagi laluan kepada entry bergambar...tuan tanah kebizian...lepas ni rasa nya tak dapat nak berblogging dengan meriah sebab ada 'mata' yang akan memandang segala aktiviti kitorang kat sini...tak suka..tak suka...!  apa boleh buat kan kita ni mentimun je...depa durian siam...tergolek dan digolek tetap terluka hukhukk...


 Layan piccas firas in red!




sepetang di laman umah yang sekangkang kera...ambik angin petang setelah seharian memerap dalam umah...firas pun tau boring sekarang hehee....kalo dalam umah asyik merengek je...asal melepak luar umah...tersengih die hehee...



suka menggigit benda sekarang ni...tak pun masuk kan semua jari dalam mulut...





ceria die kan...?






ohhoo...esok cuti...enjoy lagik..!


Happy weekend!





23 comments:

Aju Mohit said...

Alahai comelnya firas ni, seronoknya Ada si kecik penawar hati ni hehehe

mizzkechique said...

jeles dgn kening n bulu mata firas...

Nens Collection said...

peha firas..kontot2..geram nk gigit..hehe
siyes mata nk kening firas comel..
hensem nnt neh..;)

mamyharraz said...

baby baya2 firas ni mmg suka masuk segala benda dlm mulut..tp oklah fieza firas tak jenis meleleh air liur ank sy dulu selepur muka penuh air liur t_t hehe

Azian Elias said...

Dear,

kita hidup untuk kita. Bahagia untuk kita.. Peduli kan orang. Itu je yang akka pegang dalam hidup..Be positive.INSYALLAH..

Qhaifa Nur said...

naik seri muka firas dengan warna merah....

dah makin comel firas sekarang...

Imah Dinor said...

mmg ceria si firas ni...maklum ler minum susu cap gantungkn....geram tgk...beketul2 badannya...imah pun xsabar tunggu baby imah kuar nak bg BF sepenuh masa...harap tcapai hajat ni...skrg pun preggy dkt 5bln susu dah ada dah....harap melimpah2 ler lps bsalin mcm fiza nnt....ngeee....

|| NaFiRaa || said...

Wow! peha!!! Gewammmmm nak geget2!!

Zue AnnaLeeya said...

makin bambam si firas nih....
makin selim melim la mamanya yer...
sbb dukung firas yg makin bambam... hehehe....

dah lama tak tgk abg irfan dgn kak anis...
firas jerk yg pemes skrg yer....
kakak dgn abg x jeles ker???? ehehehe....

Myra Jay said...

Amboi merahnya adik comel kita ni.. :)

Muka Firas sejibik sejibun muka Irfan dengan u'r hubby :)

AnneRaini said...

comel..comel..comel.... nak cium sikit!

Pepel BoNda AmaNi said...

mata firas nie...redup ja...suka tengok....peha firas...yummy...yummy....sedapnya....

~Siti Hajar~ said...

Geramnyer fieza tgk peha Firas tu, berketul2! penangan susu gantung la ni...haha

Cucuk je 'mata2' tu dgn garfu..huhu

Ena said...

dah makin bam bam dah skrg ni kan.. geramnya...

syariza09 said...

durian siam???isshhh sedap tu (*_*).
suka tgk bam bam yg cute ni

Alin Marlini said...

Aunty Alin pun suka merahlah Firas....:)

eB ezrin said...

my fav color besides oren... so confirm la suker. :)

ieda said...

handsomeee lah firas in red .. cute je .. dah pandai senyummmm tu , wajah dah besar nie like momma lahhh ;)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kiutnyer firas ni...
mata n bibir makcik sggggt suke tgk tauuuu.. =)

amboi, abes merah sampai ke stroller pun merah.. =)

mamalieyna said...

hai encem boy...jom ajak hakeem ambil angin sesama ,.hee~

*tulah fieza, eina skrg, lgsg, terus diorang block blogspot, takbleh bukak blog lgsug wlupun waktu rehat..huu~

-oP_ida- said...

kakfiza...bambamnyaaa firas..minum susu badan kan...

kak, kalau g keja, akak bg dia minum pakai botol apa>???? share skit...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..semakin comei Firas ni..chubby..geram tgk.. :)

iedchan said...

alolo comelnye die..tambam sgt..hehe..sy folo akak ye..:P

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy