Thursday, April 5, 2012

mood photoshoot datang lagi...







Salam....



 Sudah beberapa hari tuan tanah menyepi kan diri...jangan kan nak update blog sendiri...blogwalking pun tak dah ni...sokmo melayan tugasan yang tak habis2 di sini....

Haini kembali dengan mood segar + riang....tetiba nak upload pic...sekali dah space overlimit untuk ke sekian kali nya....terpaksa la cari alternatif  supaya dapat gak tuan tanah yang tegar dengan piccas nya terus menayang piccas di sini lalalaa...!






sentiasa bersemangat anak beranak bila di ajak berphotoshoot!..
tengok la si firas tuhh...ke lain sebok nya..  :-)
 ya ampun Irfan...santun duduk nya tuhh..huhuu

tengok tuu...bila di letak topi tu atas pala takmo siap di tarik2...
~ suka menilik sesuatu benda kan... ~



semua orang kemain fokus...
dia sorang2 ke laut...hahaa firas...firas...!



haishh la firas...sampai sudah gitu yerkk...sobss..!



oke..suka sgt memandang ke lain kan...meh kita posing mata mandang ke lain huahh huahh...
~  suka pic ni..like2..! ~


wahh suka kan..fokus mata nya ke daunan hijau tuu...


aduyaii....masih lagi memandang ke arah sana...hukhukk 

sorang tak fokus...sorang ngantokss...huhuu...


hai la abang irfan....lama menyepi tuan tanah kecik ni kan...


chery...ceriaa...!


asa nak geget budak tecit nie...


"sory la mama...firas bad mood lah hari ini..."



dah mula nak merengek2 tu....pulun la alih kan perhatian dia ke sesuatu supaya dia senyap...bukannya tak tau sekali wak kelua suara seisi alam bley dengar...ekekekk...




dah lama tak cuti2 malaysia...dok tunggu greenlight dari en. fiharis...aminn..aminn...



24 comments:

Hanis Azla said...

selalu suka tgk gambar2 fieza dengan anak2.. cantik dan ceria aje semuanya..

Myra Jay said...

Firas sejibik muka ayahnya :)

BTW memang cantik pic kat dedaun tu..
Kat mana ye kak?

Afida said...

suka sgt tgk gambar semua tu:D

♥cikmOt♥ said...

aler...firas tak bagi kerjasama la...takpe kita ps lain ye kak...hehehe

wan nurul hezrina said...

bulatnya irfan=)perut cam pooh.hehe sangat cumei.dia adajer benda nak tgk2..

::NureeN:: said...

cantik arr gambar.. clear & terang lg :)

-Sara- said...

comel2 anak2 akak :)

CT said...

alolololo..baby comey n geramnya akk kat dia tuh...betis cam kfc..hehehe

mamyharraz said...

bestnya ada kamera hensem boleh fotoshot selalu.

cantik2 pic fieza anak beranak..walau firas tak bg kerjasama tetap comel.geram.

zurayusoff said...

hai salam kenal
canteknya anak dara u...manis orgnya
anak bujang kita sama nama la..hehehe
tp my irfan "debab" wooo..hikhik

Alycia said...

salam kenal dr alycia.. cantik blog..

munna said...

CANTIK2 SEMUANYA PIC... KLU FIRAS PANDANG KAMERA LAGI CANTIK....

Ena said...

HEHEH..


kak,
baju yg anis pakai tu sama ngan baju anis ena la.. heheh.. beli kat perak kalo tak silap masa p blk kg MIL.. dah la nama sama.. baju pun sama..

LYAfrina said...

YEAYYYYYY....
fieza kembali :-)

suka tgk family ni..btambah ceria dgn khadiran firas

maszmadi said...

hurm... bestnyer ambik2 gambo ni kan.. firas lum kawan ngan kamera tu kak fieza, nanti kalu dah kawan, ha... x terlayan plak... kan

mamalieyna said...

cantik semuannya~

baju firas sama cam hakeem ^_^

|| NaFiRaa || said...

makin meriah lah gambar2 fieza..:)

ieda said...

cantik2 pic photoshoot nie dikk ..
geram akk tgk pic fieza dan firas tuu .. pipi firas tuu ! ...

akk dah lama x berphotoshoot ngan anak2 .. ingat nak gi melayan gak .. cuma x der masa je
ayah lagi x sihat huhuhuh

~Siti Hajar~ said...

Firas ni serius je kan..

Nk cuti2 M'sia ke mana tu fieza..??? Kami nk ke KL hjg mgu ni, feling2 cuti2 m'sia gak la..haha

lieyalatif said...

comel...semua pun comel2....anak comel2, mak nye pun comel2 heehehehe.....

Cik puan said...

Tomeinyer...geram tgk bby

Pepel BoNda AmaNi said...

akak...firas sangat cubby....geram eida tengok....nanti balik kedah..leh la jumpa firas....kita date na kak nanti...nak gak jumpa firas cubby nie...

Qhaifa Nur said...

comel-comel belaka...
cantiklah...

-oP_ida- said...

mOmmy gojers nih.......anak tiga still menten CAHNTIKK ok

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy