Wednesday, April 25, 2012

Part 3 : Percutian @ Cameron Highlands | Meiko






Salam...




Singgah lagi di Meiko pemborong barangan cenderamata...niat nak cari kan topi CH buat firas...2 tahun lepas dah penah singgah sini....so dah bajet apa barang yang boleh dicari kat sini sebelum kitorang naik ke Brinchang sana...

Membeli tak tera mana..membelek yang lebih hakhakk...so dapat lah jgk cari kan barang buat firas, irfan dan anis yang dah tak menyabar nak soping barang memasing2...janji dorang tak buat hal dan bising2 dalam keta..semua dah dapat habuan masing2 kan...




Irfan mintak nak posing depan strawbery besorr...




pilih punya pilih topi firas sebab rambang mata banyak nau...akhir nya..ambik yang tu..sedondon dengan romper firas kan...


firas dapat mainan untuk dia gigit2...




asyik dengan benda tu...





beruntung la kamu nak kecik2 dah berjalan jauh...di sebab kan kamu la mama pun dapat jejak lagi ke sini tau...hahaa...puas pujuk abah kamu nak...wakakaa...




bersambung lagi....



17 comments:

~Siti Hajar~ said...

Untung la Firas dpt jln jauh, dapat topi lg, btambah cute la nk jalan2..hehe

Topi tu sy pnh beli hadiah kat anak sedara baru dl..hehe

-Sara- said...

tembamnya firas! geram!

Nens Collection said...

HEHE..SONOKNYE FIRAS..LEH G JENJALAN CAMERON..SENANG JE TGK FIRAS X BYK RAGAMNYE..SBB TULAH AYAH DIE SETUJU BWK G JENJALAN..X BYK KERENAH..;)

lieyalatif said...

khusyuk firas dpt menan tu...kemain ditenungnye..geram tgk kaler merah tu kot....

a'ah la fieza mmg kene snow cap tu ngan rompers firas...pandai pilih ...nampak sedondon gitu ....

lieya geram tgk paha n lengan firas ni...mmg sah2 dayyan kalah ni kalo wrestling ngan firas eheheeheheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel snow cap Firas..
mcm orangnye comel..geram aunty tgk..bagus jer dia bawa jln erk..tak byk ragam..

mamyharraz said...

mmg untung anak2 kita kan fieza..kecik2 dah dpt jln sana sini..

sy pun selalu ckp dgn kakal awk beruntung..kecik2 dah merasa jln merata dunia.rezeki mereka kan :) yg bestnya kita pun sekali dpt merasa :D

|| NaFiRaa || said...

comelnye firas dengan stoberi dia.. cute sgt!!!

-cinta soFiaSafiya- said...

comeiii tOpi firas....

kak,anak dara kak COMEILAA.......bekenan nida

syariza09 said...

pandai mamanya pilih, sedondon ngan rompers

maszmadi said...

bestnyer firas dapat jalan2 time kecik.....
masz dulu paling jauh pon pi zoo jerk, tu pon ikut rombongan sekolah, tu sekarang ni kalu boleh nak bawa anak berjalan biar puas, xder la jakun macam maknye nieh kalu pi memana.. huhu

ieda said...

akk suke pic no 2 tuu fieza .. sgt2 sweet ! .. ;)

Nia said...

lama sungguh tak pegi Cameron Highlands, rupanya ada kedai menarik untuk diborong sekarang ni. hehe..

Qhaifa Nur said...

insya allah bulan jun nanti nak kesana pasti pergi meiko...

munna said...

baru je sekali naik CM... ingat nak kesana bulan 6 nanti nak pusing CM puas2

LYAfrina said...

besornyer strawberi tuu,......
teringin nk jejak CH jugop

Aju Mohit said...

Comelnya topi Dan mainan baru firas ni kak, merasa nk menjejak ke CH kak ye, firas jugak yang menjadi hero memujuk abahnya hihi

Marya Yusof said...

As salam Fieza,

Tengok Firas tu comel & gebusnye... Seronok g Cameroon....sejuk! Salam perkenalan~

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy