Monday, May 14, 2012

monday blues | bertiga sebelum hadir nya si kecil...






Salam...


Muncul lagi entry monday blues setiap isnin...secara autopublish...
Ingin di kabar kan tuan tanah bizi menyelesaikan tugasan...taktau sampai bila dapat bersenang senang semula....segala pergerakan dalam kawalan...salah sedikit pasti bom bakal meletup...redha je lah...tak baik merungut lebih2...kang rezeki nak datang bertandang pun terus lari ke mana...




Pic di ulang tayang semata ~




 
pic di Penang Hill tahun lepas...di kala kandungan berusia 3 bulan++...
tercuit hati melihat gelagat irfan...




pelbagai gaya dan aksi...hihiii...
'org dalam' ntah bagaimana posing nya...






14 comments:

Masya said...

samelah saya pun.... bluesnya.... x tau nak mule kerja dr mana...

Aju Mohit said...

sabar jelah kak, itu nmpk gaya mmg diktator betul org tu, duk memerhati tu yang sakit hati tu..takpe kak, layan pic ni pon dapat sejukkan hati hehehehe

amirfarina said...

cheqna lagi la berblues2 =)

lieyalatif said...

haishh...preggy2 pun cun melecun hang fieza.....suke tgk...cute!!

firas dlm tu sah2 tgh galak posing tuh....he he he

Myra Jay said...

3 bulan dah nampak perutnya..
Tetap comel berposing ;)

Qhaifa Nur said...

betul seperti orang kata bila ngandung ni muka kita berseri-seri...

cantik pic..

Nens Collection said...

sy mmg suka stail kak fiza..mmg kene je..cantik, & menawan..hehe..;)

mamalieyna said...

hari ni pun eina blues sendiri kt rumah..coti hari ni, tp sempat melayan blues, time anak tido ni..huu~

fazilzura said...

huhuhuhu kalau bly nk dok umah lepak2 ..
malas tui nak kejo , lg plak dgn memboyot ni

|| NaFiRaa || said...

comel sangat!!

ieda said...

rasa sweet aje bila ingatkan kisah dulu2 kan .. tapi fieza dari ngandung sampai bersalin dan sblm .. wajah same aje .. x berubah pun ;)

::NureeN:: said...

nureen baru ari ni bleh on9.. tenet baru ok :P

LYAfrina said...

heheh..comelllll...

huu..mmg xbest bila kna skodeng ngan cctv sokmo kan.. nk mgaru pon x best.. huhu

Izan Ishak said...

comel jelah gaya abang irfan tu...macam2 yg dia buat.

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy