Tuesday, May 22, 2012

sentap jugak bila mcm ni...






Salam....





Sentap...bila hasil tenusu lain dari kebiasaan...





kanan kiri sangat berbeza jumlah oz nya...yang kanan tu ngam2 je...itu pun 45 minit aku nunggu yg belah kanan tu huhh kemain lama nya...prinsip aku selagi tak penuh sebotol selagi itu la aku dok mengepam...sekurang nya sebotol harus penuh ok...
makin sentap kalo begini selalu...mujur cuma 2-3 hari je begitu...ermm ada la sebab dan hikmah nya tu kan...






18 comments:

Aju Mohit said...

ini pon dah byk kak, eiii bestnya kan, mesti DF fenuh dah ni hehehehe

Me said...

try makan sharklee..deme kata susu makin banyak kalau makan!!

lieyalatif said...

kagum dgn usaha fieza....bertuah firas hah....

fieza jgn sentap2 tau nanti lagi merundum hasil...tu pun dah byk tu pada lieya...teruskan usaha fieza yeak...dayyan jek dah campur susu cap gantung ngan susu moo moo heheheeheheh

Iela Fazielah said...

kak..pada ila tu dah kira byk dah tu

mamyharraz said...

jangan down ya fieza..teruskan usaha..sy support dr jauh ;)
happy tgk hasil usaha awk

ieda said...

jangan sentap2.nanti mood tu mempengaruhi emosi mengepam ;)

Good luck

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

teruskn perjuangan..
pam lg, dan lg.. heheheh

Myra Jay said...

Bestnyer dapat rasai pengalaman camni..
Takpe kak, teruskan usaha kasi penuh ;)

ieda said...

hurmm ok dah tuu dik
banyak dah tuu kalau akk kan ;)

Alin Marlini said...

solute ngan awak...

maszmadi said...

ok ler tu kak fieza, dari xder kan... rezki untuk firas masih ada, insyaallah...

Imah Dinor said...

jangan sentap2 fiza nnt susu nak kuar pu sentap t..he...murah rezeki firas....

Masya said...

takmoo sedih².. nanti terbantut lagi hasil tenusu...

|| NaFiRaa || said...

stok masih banyak dlm DF kan.. x perlu risau sgt.. caiyok2!!

LYAfrina said...

xpe la fieza..usaha..mybe ada cara nk bykkan susu.. mybe gak fieza stress

Izan Ishak said...

takpe kak...usaha tangga kejayaan. tp tulah kan... ada juga pasang surutnya bila tiba sesi mengepam ni kan.

Ena said...

ok la tu kak.. banyak dah tu..

tak pe.. usaha lagi.. :)

MrS. F!zA said...

mmg sekali sekala merudum..biasalah tu..stok byk tk risau sgt..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy