Tuesday, May 29, 2012

walker time..!






Salam...



Firas sudah berwalker sekarang...cadang nya si abah nak je guna kan walker yang si abang punya tapi bila dah tengok nazak sangat dah ghupa nya maka dengan gumbira nya pi beli yang baru...up to date la sket...barang 7 tahun lepas punya mana sama barang sekarang...memang akai nak yang baru sokmo...gitu lah hehee...

Mudah lah ku nak buat keje2 umah...letak je dalam walker..hahh diam sampai ke sudah...kakakaa...baik betol kamu nak...






 tebeliak mata kena flash kamera...
mama dah menggangu kamu ye...takpa2...abaikan..sambung lah main nya tuu...

 

 
kan...leka nau dia...


 
 tak peduli kiri kanan dah...
nak di kokah nya ikan tuu...hehee...


 
 eee...gewamm tengok keletah dia...


 
ekor ikan tu di sumbat masuk dalam mulut...lahaii...


 
tangan pulak di sumbat nya...mujur mulot tu kecik je...


 
macam syedapp sgt...di jilat2 cam eskem...!


 
sebok menelaah...hehe


 
 memang habit budak zaman sekarang suka hisap tangan sendiri...pastu jejeh2 air liur kelua...pastu hisap balik...uwekk...hihihii...



 
gini la ghupa nya walker itu...sekarang ni penahan kaki tu dah tak di pakai...apalagi kemain laju lah kaki tu...semakin terer dah mengejar kakak dan abang...hahaa...


 
tenang + santai...


 
huhh...sampai muncung mulut leka main...

udah anak leka ber walker...si mama keje tak jalan2 juge...sama leka lihat si anak...haihh...







22 comments:

Aju Mohit said...

Alahai cepatnya masa berlalu, dh ber walker pon firas, mmg senang nk wat keje kak ye

♥cikmOt♥ said...

kan best berwalker...hehehe....

mizzkechique said...

seronoknya dia dpt "kete" baru.. hehe

Ena said...

ala tomei tomei nye dak firas ber walker.. sampai moncong2 lagikk.. hehehehe...

LYAfrina said...

wahh...dh mula guna walker ye..nanti bila dia dh pndai kontrol walker ni..ha ..tgk la..laju2 dia kayuh..lnggar kaki.. heheh teringat asya dulu.. suka kejar dr belakang..bla kna kaki.. adoiii sakitnnyer

Nens Collection said...

mmg leka..sy pon terleka dh kak fiza tgk gambar ni..mcm2 aksi die buat..hehe
comel jek baby ni..heaven jek..;)

ieda said...

firas naik walker nemo ye

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Geram tgk Firas ni..chubby.. :)
Dah ber wakler ye..senanglah mama nak buat kerja..^^

geez said...

Wahh....dapat walker baru...pasni merempit la dia yee....hehe ^_^

-Sara- said...

shomelnyaaa..dh bape bulan ni? ;)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sweettt.. =)

okla pasni dpt kaki siap la mama,
abes firas simpan.. hehehhe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieza..mau jer diam2 si Firas dlm walker tu ya.Klu anakbuah k.atie..menjerit2 mintak kuar dr walker..agaknya xbebas kot.hihi

maszmadi said...

hurm senang nak wat keje umah ker senang nak berblog si mama nieh... hehe

Qhaifa Nur said...

dah naik walker...seronok jalan sana sini kat dalam umah saja tau....

comel firas sekarang.......

|| NaFiRaa || said...

comelnye lah firas nih.. geram sgt tengok.. bulat sungguh.. sampai penuh dalam walker tuh.. x nampak ruang langsung.. gerammm!!!!

Myra Jay said...

Isy isy isyy, geram nau tgk Firas, BamBam ha :)

Muka sejibik abgnya ;)

~Siti Hajar~ said...

Alahai Firas bikin Acik Hjr gewam je tau, pipi melabuh cam nk geget2 je...hehe

brg2 rumah kn letak tepi2 la pasni, nk kasi laluan kat Firas...hehe

lieyalatif said...

YEAY!!! firas dah berwalker...siap lee main kejor2 ngan akak n abang....maknye pun senang le takyah berkelek dah sgt...bukak tv, so firas leh tgk tv hihihi....

fieza tau, dayyan dulu tak mo dok dlm walker...wat penat jek lieya beli siap beli yg bentuk car lagi....sabo jek laaa...takpe2, simpan tuk adik dayyan plak...eh? heheheeh

MamaYatie said...

walawei...rasa mcm baru lagi auntie tengok gambar nb kamu firas...

fieda said...

comeynyer kete dia..secomey tuannya...oh firas..mbam2 betul kamu ye..nk cubit sikit blh....

Masya said...

habis lah kat rumah yer.. semua dilanggarnya dah naik walker ni...

Izan Ishak said...

comelnya walker firas kak fiza! ada ikan lagi tu... gmbr kat atas walker ni yg buat firas sampai muncung2 ye kak.

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy