Wednesday, March 24, 2010

aku yang sedang boring tahap gaban.....

boring....boring..boring....kalau shopping2 boleh hilang boring aku nihhh....
dah la patah kaki...keter tak da masih kat workshop nak pegi mana terpaksa susahkan hubby...bukan susahkan hubby yang jadik problem tapi ke mana aku nak pergi dan aku nak buat terpaksa dgn hubby lerrr..hukhukkk....tolonggg...

Sampai bila kah semua ini akan berakhir...tidakk...boleh mereng aku mcm ni la. Time2 duit gaji dalam tangan ni nak la jugak shopping apa2 yang hubby tak patut tahu...kuikui.
Nampak gaya bulan ni bulan jimat duit lerr...pagi2 breakfast dgn hubby..petang lak makan lagi dgn hubby...siap makan di rumah mak aku lagi tu...memang save budget this month tak payah keluar belanjer...semua di sponsor ...

Emm...sabar je la aku...tunggu lagi sebulan kot baru dapat balik keter aku tu..alahai my lovely boyfriend...kenapa la gini jadiknya ...aku rinduuu....huhuuu...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy