Friday, March 26, 2010

LUNCH AT PIZZA HUT...

Aku bersama teman seofis lunch di PIZZA HUT jumaat tengahari. Time jumaat la nak berpoya poya pun maklum la lunch break panjang...Actually kami boleh berada kat situ becoz sempena belated besday member seofis Kak Sal 22 Mac lepas...Kal Sal belanja...thanks kak...

Sebelum tu member aku tu dah bawa satu tupperware Spagethi buatan sendiri kat ofis..Aku punya besday je jarang2 nak belanja makan2...nak buat mcm mana kena time selalu ongkos kurang...ahakss..

tengah pilih menu....order ngan tak order..orang belanjer...

Save la budget lunch untuk hari tu...menu hari tu Pizza Island Supreme..Mushroom Soup n Garlic Bread...Salad buah...apalagi...ha itu je la..tu pun dah cukup kenyang..kenyang sgt2..

bila order dah sampai apalagi...bedal ler tengah lapo..

scene suap menyuap la pulakk..actually berlakon aje tu...bukan betoi2 pon...eksklusif untuk topik aku rini...

nak suruh makan garpu ka?...mcm2 hal kami berempat...riuh dgn kami je...
air special untuk lunch kami...

aku makan sikit je dulu...lapik2 perut dulu sebelum pizza sampai...

1 mangkuk salad share 4 orang....

banyak2 menu yang ni la aku punya top favourite..mushroom soup tak boleh tinggal..

licinn...

scene cross straw....

sampai bertindan2 mangkuk dan pinggan dibuat kami...habiskan semua yang ada...

air special selepas....mmm...yummy2..perut dah buncit...

aku yang kekenyangan...kami semua dah kenyanggg...nak balik ofis sambung kejer...
tunggu pulak next besday sesaper...belanjer ngan tak belanjer...
*********************
WHATEVER THANKS TO BESDAY WOMEN YANG SPONSOR MAKAN TENGAHARI TU...NEXT TIME BESDAY AKU.. AKU PULAK SPONSOR K?...
******************

















0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy