Monday, March 29, 2010

PURSE DAN HANDBAG BARU AKU....

Lagi nak citer pasal aset2 aku ni. Hangpa jgn menyampah plak yer...rasa interested layan tengok la kalau tak pejam mata udah la...actually aku baru beli handbag n purse ni...baru jer sampai brg2 order aku itu ari...Barang2 ni aku order dari member ofis...brg sampai dulu ansuran kemudian.....tu yang best tuhh...

handbag LENO berharha RM 69.90

purse LENO berharga RM 79.90

aku ni paling lama pun pakai satu2 purse dan handbag untuk 1 tahun jerr...lebih daripada tu aku cepat naik boring dan mesti nak tukar yang lain plakk..

ni kira tengah semangat baru...purse baru so isi nya pun kena maintain la...

aku dan purse baru....yeahh..

Itu la sudah kesah nya handbag dan purse aku....layann...
*********************






0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy