Thursday, March 4, 2010

ANIS JOIN KADET REMAJA SEKOLAH...

Anis join KADET REMAJA SEKOLAH...actually aku suruh dia
pilih PUTERI ISLAM tapi malangnya cikgu kelas dia memang dah letak
siap2 nama dekat senarai Persatuan. Emm..nasib la...
Perkara pertama yang perlu buat adalah nak dapatkan uniform tu.
Tak susah cuma siap duit..
Aku ingat murah la uniform tu dalam budget tak lebih dari RM50.00...
rupanya.....aduh..
Actually my hubby yang cari uniform ni kat kedai..
pakai agak2 je saiz...hubby kat kedai..aku kat rumah kami just berbincang
dalam phone saja tentang warna dan saiz uniform tu..aku sendiri pun
tak pasti rupanya uniform KADET REMAJA tu...tak perasan..
Harga satu suit uniform ni emm..dekat2 RM80.00 la jugak..macam ni je..Uniform ni kena pakai setiap Rabu untuk sesi Persatuan Beruniform.

Pagi Rabu tu dengan segaknya Anis berposing dengan uniform barunya...Dah tak dengar dah mulut becok dia suruh aku belikan uniform tu untuk dia. Padan la aku terlambat belikan...Sepatutnya dah kena pakai 2 sesi lepas...uppss..


*******************************
*************

2 comments:

OKje said...

Anak okje baru nak pakai... sebok suh beli!

OKje said...

Anak okje baru nak pakai... sebok suh beli!

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy