Monday, March 29, 2010

TEMAN SETIA....

Teman setia terbaru aku yang ku bawa setiap masa....yang sebelum ni aku tetap simpan..yang baru jadi kesayangan yang lama tetap jadi kenangan...cewahh..

kena ada benda ni bersama aku..kalau tidak tak cukup syarat...tak ada isi pun still kena bawak jugak walaupun cuma RM 10.00...purse je mahal isi dalam..hampehh..

dokumen2 penting ni memang la sentiasa kena ada...nanti tak pasal2 jadi pendatang haram aku...

Handbag yang selalu aku bawak ke ofis becoz boleh isi banyak barang kat dalam ni...senang untuk aku di saat kecemasan...

ini la antara brg2 yang aku keluarkan dari handbag aku tu...mcm2 ada..paling penting mesti kena ada kamera digital aku...siap bengang kalau tertinggal brg penting ni...
yang lagi penting Compact Powder dgn eye drop..mahu histeria tak ada brg tu..
****************************





1 comments:

Anonymous said...

Handbag yang selalu aku bawak ke ofis becoz boleh isi banyak barang kat dalam ni...senang untuk aku di saat kecemasan...
stitched pakistani suits online
pakistani suit stitching designs

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy