Monday, March 22, 2010

AKU YANG SEBOK.....


Huhuu....aku sebok minggu ni. Aku sampai ofis hari ni seawal 7.30 pagi semata mata nak bereskan kerja2 aku tapi sempat lagi curi time untuk entry topik hari ni.. Aku kena bereskan banyak kerja yang tertangguh. 2 minggu lagi aku perlu siapkan akaun untuk bulan Februari punya...kena kerja keras minggu ni haha...tu la sebok sgt dgn FB...blog n mcm2 lagi....hikkkk...Apapun aku pasti siapkan semua kerja sebelum deadline...aku bolehhh...

kertas2 dah tak tersusun tu faham2 je la aku sebok tahap gaban....

ni kira ok sebab belum lagi ada cek2 refund dan pinjaman yang perlu aku print. Kalau tidak mahu penuh satu meja aku dgn fail2...Actually lebih kurang sebulan lebih lagi Koperasi Pegawai Kerajaan Kulim akan mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan...tu pasal membuatkan aku bertambah pening ni...kena siapkan akaun tahunan dan mcm2 hal yang berkaitan.

aku datang pagi ni menengok situasi ruang kerja aku begini...memang patut pun becoz petang sebelum aku tinggalkan ofis macam tu je...buruk betul aku tengok dalam gambar ni...sekali sekala..selalu kemas tau..

aku datang pagi ni dgn semangat untuk membereskan semua kerja yang boleh setakat hari ni...Insyaalah..aku kena setelkan jugak apa yang patut untuk ari ni...

pemandangan ruang kerja aku yang indah...hehee..

kalau kemas sgt meja bermakna tak buat kerja..btol tak?

macam ruang kerja orang pemalas....but not me....aku sebok tak sempat nak dressing2 area tu..ahakkss...untuk pengetahuan kat rumah aku tak mcm ni k? habuk pun susah cari tau...alah perasan la pulakk..

Whatever asalkan kerja still beres semuanya tak menjadi masalah..cuma setiap kali nak dekat deadline tu kira aku kelam kabut sikit...awal2 tak nak prepare..dah last minute baru nak buat kelam kabut...


*******************************

AKU SEBAGAI SEORANG STAF KOPERASI PEGAWAI KERAJAAN KULIM SENTIASA MELAKUKAN YANG TERBAIK BUKAN SEKADAR DISEBABKAN BAYARAN GAJI YANG AKU TERIMA SETIAP BULAN TETAPI LEBIH KEPADA KEPUASAN DIRI BILA SEGALA KERJA AKU MENJADI SATU KEPENTINGAN BUAT COMPANY.....
SETELAH 8 TAHUN AKU SETIA BERKHIDMAT DI SINI DAN SETIAP CABARAN KERJA AKU MENJADI SATU KEPUASAN BUAT AKU YANG BERNAMA Norhapiza bt Noor Din....



************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy