Thursday, March 11, 2010

BABY CONTEST....

**BABY CONTEST**
**MUHAMAD IRFAN HAIKAL B. FIHARIS**
Aku bawa Irfan sertai Baby Contest kat Supermarket MINAT. Time ni Irfan dalam
umur 9 bulan mcm tu..
Photographer tu suruh aku bawa Irfan terus kat kedai foto untuk dapatkan foto yang lebih menarik. Mini studio memang dah disediakan di MINAT tapi dia suggest aku supaya
shoot foto di kedai dia je.....
Susah sebenarnya nak dapatkan aksi2 menarik dari si Irfan ni...
Dia asyik nak turun je dari stage..dan tak nak bagi kerjasama. Nampak kamera dia asyik sengih memanjang...mcm mana nak dpt pose yang cute kalau asyik tersengih.
Berpeluh2 amoi photographer tu aku tgk.. Tapi dlm susah2 tu dpt jugak la aksi spontan dari Irfan. Nak kata ready sgt tu tidak la....boleh la..

Irfan suka sengih mcm tu...

ala...cute.. pose mahal ni..mcm control cute je

mata tepat pandang kamera...

ni satu lagi pose sengih dia...sampai sepet mata tu..pe la yang dia syok sgt tu..

mcm gigi arnab je...

pose spontan dati Irfan...dah susah sgt nak suruh dia pandang kamera....photographer tu just shoot apa2 yang dia buat kat atas stage tu..

mata dia asyik pandang ke lain...

Irfan tepuk tangan pun amoi tu shoot jugak....

sekali sekala Irfan jeling2 jugak kat kamera...


Pose terakhir dari Irfan....kan betul banyak aksi spontan je..tak ready sgt. Akhirnya dpt jugak pose yang kira ok la untuk masuk Baby Contest tu...
Actually tak la berharap sgt nak dapat hadiah. Just suka2...At least dapat foto2 percuma ni cuma
bayar untuk register contest ni je...
Tak berharap pun dapat jugak TOP 10....alhamdulillah kira orait la kan??
***********************************
ACTUALLY IRFAN SUKA DENGAN FOTO2 NI...SEKARANG DIA DAH 6 TAHUN...ADA MASA JE MESTI DIA RENUNG FOTO2 NI DGN KAKAK DIA...
*******************
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

**ANIS HANNANI ARISYA BT FIHARIS**
Anis la paling senang nak posing...dia tak buas dan stay duduk atas stage tak bergerak2 sampai habis shoot. Senang betul dia...Aku just tgk je tak perlu nak agah2 dia lagi...dia still bagi pose yang kira2 ok untuk contest di NOLA Supermarket.

besar mata Anis ni...

Time ni umur Anis 10 bulan

manis senyum dia....


Anis pun dpt TOP 10 jugak.....tak da peluang pun nak dapat no. 1...2...3...ka...hehehee..
Aku memang gila baby contest time anak sulung aku ni...kat mana je aku dengar ada baby contest sure aku masuk punya..biasala anak sulung excited tu lain sikit....

**************************
SEKARANG ANAK2 AKU DAH BESAR2....TERINGIN JUGAK NAK DUKUNG BABY SENDIRI LAGI KALAU ADA REZEKI. COMING SOON....KALI NI AKU TERINGIN NAK BABY GIRL PULAK....INSYALLAH...
**********************


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy