Thursday, March 25, 2010

PAU PANDAN....

Aku nak citer pasal kuih pau ni...ntah nape aku cam suker je bila menengok pau kaler hijau ni...jarang kan kita dpt tengok pau kaler2. Tak tau la kalau korang kerap jumpa pau berkaler kaler. Tapi aku jarang2 la tengok. Actually pau ni boleh dapat kat gerai di kawasan rumah mak aku sekarang ni. Pagi2 je ada jual... Tapi mak aku belikan dan simpan untuk aku petang bila aku balik singgah..mak aku cakap pau kaler merah pink pun pernah ada...la ya ka...jakunnya aku...
Tapi kalau ada kaler2 lain lagi campur2 mesti lagi menarik kuih pau ni kan? Bukan menarik saja tapi sedap....pandai btoi orang yang buat pau pandan ni...laku pau ni mak aku cakap..
*****************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy