Monday, March 29, 2010

PEMINAT PADINI...

Aku peminat PADINI & PDI...dia punya style memang buat aku berkenan sgt...kebanyakan baju2 ladies bercorak belang yang bermacam kaler ada...buat aku geramm tengok baju2 tu...rasa nak ambik semua yang berkenan ...mengenangkan harga nya la yang buat aku tersenyap sekejap... Nak dapat sehelai pun RM 50.00 ke atas so mcm mana nak tangkap 2-3 helai sekali?? Setakat 1-2 helai tu boleh la buat lepas geram...

tapi baju ni murah je aku dapat untuk Anis...ada offer tinggal RM 13.00 jerr...maybe last stock..

yang ni untuk Irfan pun harga offer RM 13.00 jer....untuk budak2 beli yang branded pun agak2 patut dah la...baju depa kan tak boleh pakai lama sgt..cepat besar nanti tak muat nak pakai..

aku beli 2 helai baju ni time PDI tengah buat offer....RM 50.00 lebih boleh dpt 2 helai ni...berbaloi kan. Beli baju ni pun bukan time gaji disebabkan tak nak rugi dengan offer hari tu aku ambik jugak pakai duit hubby dulu...janji nak bayar lepas dapat gaji tapi tak bayar pun aku...buat2 lupa...
****************************






0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy