Tuesday, March 23, 2010

COMPACT POWDER AKU...

Aku nak story pasal COMPACT POWDER aku ni...saja suka2 tak da benda nak citer..actually aku baru beli. Dalam banyak2 Compact Powder yang aku pernah beli dan pakai aku rasa kali ni la paling aku berkenan. Baru touch sekali dah terpaut hati...
Kalau nak tahu dah berlambak Compact Powder yang aku beli tapi satu pun aku tak bekenan...aku tak pakai pun. Pakai sekali rasa tak ok aku just simpan...dan simpan..
Tengok iklan2 make over Sendayu Tinggi itu hari yang buat aku pergi cari di outlet tu...

rupa2 nya memang the best touching...soft and smooth...aku suka..

lagipun sebelum ni aku bukanla peminat Compact Powder..aku just pakai face cream takut nak try extra powder becoz skin aku ni lain mcm sikit...jerawat tak penah sunyi di muka aku walaupun sebijik...kekadang buat aku tensen btol...

wahh....makeover la aku lepas ni...hubby ckp 'nice' bila pakai Compact Powder ni...hehee...berbaloi baloi....


********************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy