Monday, March 15, 2010

2 HARI SELEPAS ACCIDENT...

After 2 hari accident hubby bawa aku makan ikan bakar di Dataran Ikan Bakar Sungai Petani.
Sedapp...Dah lama mengidamkan Kerapu Bakar akhirnya dapat jugak malam tu. Actually hubby kebetulan ada kerja di Sungai Petani...lepas balik kerja kami terus ke Sungai Petani
naik kereta kakak hubby. Buat masa ni kami kena pinjam sekejap
kereta kakak sementara nak tunggu kereta aku siap repair....
Kami cuma bertiga malam tu. Anak aku yang sulung aku hantar rumah mak aku. Anak aku stay dgn mak aku sepanjang minggu cuti sekolah ni.
Tengok je Kerapu Bakar ni dah melecur air liur....Susah nak dapat Kerapu di restoran ikan bakar yang pernah kami singgah. Rezeki aku malam tu...

Besar jugak saiz ikan tu. Dah tak ada yang lebih kecik lagi melainkan saiz yang kami pilih tu je..
Nampak mcm tak mampu nak habiskan...memang isi kerapu tu tebal betul..

memang puas hati la makan malam tu...semua sedap.

Last2 aku memang kekenyangan sampai tak larat nak ratah lagi lebihan kerapu tu. Sayang pulak aku tengok...nak tak nak aku cubit jugak makan sampai agak2 tak nampak membazir sgt. aduhh...kenyang gilaa...

Best malam tu dapat makan sekenyang2 nya....walaupun trauma accident belum pun hilang...dan masih berduka dgn apa yang telah berlaku tapi sekurang2 nya malam tu aku release sikit...Di sebalik gelak tawa..senyum ceria aku ketahui la jauh di sudut hati aku teramat kesal dan sedih dgn incident tersebut...kereta kesayangan aku satu2 nya yang sentiasa bersama aku selama ini menjadi sebegitu rupa....hukkkk..

Whatever thanks to my hubby becoz belanja makan her wife yang sedang berduka lara ni.....Next time bila kereta dah siap harap2 kita datang lagi isi perut sampai penuh k?


Di belakang ada signboard restoran ni....

Next time lepas semuanya ok..kereta siap...beres semuanya aku nak ajak hubby makan kat sini lagi....nak review semula memori kami pada malam tu...
Kali tu kami nak menikmati ikan bakar dgn perasaan yang lain dari malam tu....
***********************************








0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy