Monday, March 22, 2010

SATU HARI YANG MEMBOSANKAN....

Hari2 aku selepas accident baru2 ni membuatkan hidup aku terasa sunyi dan membosankan...apa yang aku lakukan serasa tidak bererti...nape ekk?? maybe pasal kereta aku...bila nak siap?

Buat masa sekarang ni hubby la yang ambik dan hantarkan aku ke tempat kerja. Kakak hubby pinjamkan kami kereta tapi aku la pulak yang masih takut2 nak drive nak2 pulak kereta orang...buat masa ni aku tak nak drive lagi..biarla trauma aku hilang dulu...

Jemu terperap kat rumah aku ajak hubby keluar walaupun untuk sekejap. Lagi duduk kat rumah lagi bertambah serabut otak....

Keluar jalan2 sekejap releasekan tension...kami just keluar makan KFC...perut kenyang hati pun senang...

Lepas makan kami singgah rumah mak aku...

Dah sampai....caiyok2...dah makan tapi sampai rumah mak terasa nak makan lagi...
aku kalau time boring...keluar jln2 n makan2 pun dah boleh hilang separuh boring..hehee..
*************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy