Thursday, March 25, 2010

TERTINGGAL KUNCI RUMAH DAA...

Hubby tertinggal kunci rumah semalam...dah dekat sampai rumah baru sedar yang kunci tak da dalam keter...haahaa...naya..Actually hubby tertinggal kunci di rumah mak dia dgn kunci2 motor sekali becoz motor hubby tinggalkan kat sana..mcm mana la hubby boleh lupa...siap tanya aku bawa kunci spare ke tak...ada ka pulak.. bukan aku yang kunci rumah pagi tu..ish2..

aku dgn kakak menunggu la si abah belajar jadik penceroboh sekejap...nak buka pintu depan memang sah2 tak boleh..pintu sliding...tingkap sliding...boleh ka? 2-3 kali try tak boleh2 hubby try pintu belakang kot2 ada luck...hehee..

situasi mcm ni pun tetap pose....entry tak boleh ketinggalan..la ni aku tgh mood menulis dan merapu..

nasib bek tak lama..aku menunggu di depan sedar2 Irfan dah ada dalam umah..hubby boloskan dia ikut tingkap...window sliding tu renggang sikit agaknya..
kalau tidak tak pasal2 kena patah balik...

hubby panjat tembok ni dgn Irfan dan boloskan Irfan ikut tingkap...ntah mcm mana la dorang buat...Ikutkan tingkap tu berkunci..ntah lantak la janji boleh masuk rumah..
*************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy