Friday, July 22, 2011

entry begambar lagi...




Salam....



Lama tak keluar berphotoshoot...kalau ada pun secara kebetulan bila dah keluar jenjalan dan bila dah terbawak dslr...kadang bawak tapi tak begambar mana pun...tiap kali bersemangat bila ada gajet baru je..hehee bila dah lama bosan pulak..! haishh...

Layan pic Irfan dan kakak...





kalau nak shoot2 pic budak ni kena cari tempat yang takde PG atau yang sewaktu dengan nya...sebab nanti tumpuan dorang asyik ke lain...satu pic pun takmo layan...geram!


sesuai sgt la taman hi-tech ni...ada PG tapi jauh sikit dari tempat penggambaran ni...!



hero dan bunga...!


satu2 nya anak dara ku...statement frust...kalau dapat twin...sorang boy sorang gegurl kan best..huhu...tamak!




24 comments:

ajumohit said...

dua2 pon manis kak..kalau senyum mcm aka2 kedua2nya...

Ena said...

TAK PE LA KAK.. AT LEAST AKAK ADA KEDUANYA.. YG AKAN DATANG TU PENAMBAH PENYERI.. SBB TAK SEMUA DAPAT NIKMATI APA YG KITA ADA KAN.. ;D

etiey.com© said...

nice shot kak! lama sungguh tak menjejaki kawan-kawan... skrg dah lega

Maya Mayana said...

okaylah dh dapat sepasang,yana lum lagi...dua-dua hero,takde kawan kat dapur lg,tapi yana lagi suka ambik gambo candid

ieda said...

mula2 tgk pic kakak dan adik mcm marahh je .. masam je .. ambik mood lah tuu :))

kakak sejibik wajah fieza lahhh .. cumei .. anak mak nie :))

♥cikmOt♥ said...

saya plak satu satunya anak bujang...hehehe

zaidah said...

so manis sungguh dua beradik nie....tak apelah fieza jadik samalah macam kita...sorang pompuan 2 hero..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sweet jer dua beradik nie.. ^_^

Aida said...

Kakak Anis dah besar kan .. mesti dah boleh harap untuk jaga adik nanti ..
Fieza, tak dapat kembar pun takpelah .. janji dapat jugak kan org baru .. cheer up mama cute!!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Bestnya la ada kamera, leh kllik2 & posing2... sal ni harap pakai kamera hp je la... hehe

**hehe, sal pun kadang2 dok harap dapat twin sepasang. best kan... sekali bersalin je dapat 2 org... hehe

cheqna said...

kak
berusaha lagi untuk dapatkan anak pompuan.
chayok chayok =)

eB ezrin said...

eB pn nk twins balik.. hu2

~Siti Hajar~ said...

nice pic!

Anis ni cam muka adik fieza yg btunang hr tu la, tiba2 nmpk 'adik' fieza di wajah Anis...hehe

sama la kita fieza, srg je gegurl, jd la kan dr xde lgsg kan..hehe

maszmadi said...

so sweet gambar berdua tu.. suke suke..... lagik????? hehe

syariza09 said...

jgn ckp satu2nya ank dara, tu mcm doa tau...kot la 2-3 thn ni lekat lg, may be girl pulak

Alin Marlini said...

mana gambaq mak budak?hehehe

Fieza79 said...

@syariza09

kan pe takut doc tak bagi mengandung lagi je... dah nak masuk 3 kali ceaser ni..huhuu

wahida said...

at least ko ada gak anak pompuan...huhu...

anak dara ko ni sweet la...

::NureeN:: said...

fieza x der ker?? heheh.. comel 2 beradik ni.. ;p

Dilla Ady said...

muke kakak mmg cam muke fieza le..anak mak..

dilla kalu preggy, nk boy sorang..baru la lengkap..

~izan~ said...

akak,anak dara akak ni mmg sejibik muka akak..anak ibu betul! hehe...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ni le bakal akak & abg yer..
nnti agaknyer iras sape ek akak r abg....
saspen ni!=)

Qaseh said...

nnt bertambah gambar...si adik pulak yg berposing sakan

Mama Gee said...

kan fiza masih muda....2thn lg leh pregnant lg...baby gurl pulak...hehee

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy