Tuesday, July 26, 2011

Widgets Top Commentators tetiba hilang..!

Salam....




Dah 4-5 hari aku perasan widget Top Commentators aku hilang entah ke mana...!

Ingat kan pasal internet problem ke...tapi ni dah dekat seminggu dia tetap tak muncul kan diri...huhu

ke mana la dia pegi ni...datang la balik wehh!






Nampak tak tu...kosong takde menda...! agak2 korang kenapa ehh...korang penah tak jadi macam ni....ke untuk sementara je ni...hurmm sabo jela!






23 comments:

ratusiput said...

blogger skang mmg byk problem...pas satu...satu.tp ratu pn skang byk widget yg dah buang.buat berat blog je letak byk2...dulu masa memula blajar ye la kan sme nk letak.skang ni yg pntg2 ye letak... :)

Huda said...

nnti dia kuar blk tu kak..sometimes dia mmg suka ilang2..

Aida said...

yelah .. dulu ada kan .. nanti ada lah tu kot .. tp betul kata ratusiput.. letak yg penting² je supaya tak berat .. hehehe

@e_da said...

kdg2 mmg problem.. tunggu je kak

zaidah said...

rasanyer kekadang dia memang macam tu..ignore ajelah fieza nanti dia ok balik

rATu kEBaYA said...

mungkin blogspot problem kot.

mamyharraz said...

tingin nak buat top komentar tp tak reti sampai la ni..

sha a.s said...

maaf ye wak..kite x tau pulak awak x leh komen kt blog kite bile comment box cmtu...

kite bkn x nk tuka, sbnrnye kite da set widget "reply to comment" so kena pilih style kotak komen cmtu...sbb senang nnt kite reply komen kt semua pengomen tu balik..sorry ye wak :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lily pun selalu mcm tu..kekdng ilang..nnt pandai plak timbul balik.. ;)

mama tims said...

fieza..blogspot ada poblem la ni..aritu folowers ilang..

|| NaFiRaa || said...

rasanye blogspot punye masalah nih..hehehe

Mama Gee said...

esok2 oklah tu...
mcm ari tu follower tak keluar....
lama2 ada balik......

LYAfrina said...

lya x pnah ltk widget tu..sbb dgr kata..bkn semua bacaanya tpt kan..tp xtau la..

ieda said...

aah dikk akak pun alami yg sama .. tetiba ilang x perlahhh nanti dia ada balik .. dia nak main sorok2 tuu ekekke :))

eB ezrin said...

eb laks dari pagi x leh bertenet hu2

ajumohit said...

Mmg gitu kdg2 kot kak, aritu follower ilang kan...mgkn Ada pembaharuan ni

etiey.com© said...

hai kak... lama tak singgah sini... samalah blog saya pn hilang juga

AnneRaini said...

die nak main cak cak kot..hikhikhik

Dilla Ady said...

kt blog dilla langsng tak leh letak tau fieza..dptkan khidmat yg pakar pun tak leh jugak..huhu

cheqna said...

cheqna dok pernah letak mende tu kak eh jadi dok tahu r

syariza09 said...

sementara jer kot..ari tu saya punyer widget besday aiman ilang,lama gak ler. tp skrg dh ok

::NureeN:: said...

ntah la.. nreen x der letak comentar tue.. hehe ;p

Rash said...

Salam,

rash punye slalu gak jd cmtu kak.. sj kot nk main nyorok2 ;p huhuhu

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy