Friday, July 23, 2010

~ GA ayulittlecottage ~



GA lg...jd gian lak join GA sbb simple dn senang kije..
kiye marathon ni...lps satu..satu lg...

jom join GA anjuran http://ayulittlecottage.blogspot.com/
GA bermula pada 23 JULY 2010 till 20TH AUGUST 2010 sempena anniversary penganjur...

nak ajak kengkawan join GA ni...

mamalieyna
Zue
Zaidah
Nureen
Maszmadi

dh tag kena jwb soklan ini :

Jika anda mendapat quilt bag ini nanti, apa yang anda akan masukkan kedalam beg tersebut dan kemanakah anda akan bawanya?

" alhamdulillah...kalau la bertuah dpt beg comel tu dh tentu fieza nk bawa g opis sll besama2 handbag sbb nk tayang ngan opismate giteww...haishhh poyo amat...! kat dlm quilt bag tu nak taruh brg mekap bagai senang pasni takyah sumbat dlm handbag yg dh mmg sgt sendat tuh..!"

okeh tak jawapan tu...? eheh..



7 comments:

Ena said...

Gd Luck ye!
Mana tau rezeki!
Cantik!

Fieza79 said...

Ena ~

Ena tlg doa2 kan...heheh..

Zaidah said...

good luck yer fieza...mana tahu rezki...dah alang2 kena tag...joinlah sekali...

mamalieyna said...

OOHHHOO...SYOKNYE KENA TAG! =p..

GOOD LUCK FIEZA!

Fieza79 said...

Zaidah ~

join tu..tak sempat nk gitau dl..
thanks..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck Fieza..!! :)

zue @ annaleeya said...

tag lagi... huhu!!!

gud luck..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy