Thursday, July 22, 2010

~ soNok nya Lau camni tiaP ari...! ~

Ngehh..ngehhh...

bila nengok kan blog2 kengkawan g coti2 mesia....aduhai sonot sunggoh..
uhukk...nk coti2 mesia gaakk...sunggoh tingin nk g ngan family
padahal baru je balek coti2 luar negara...hehee...Indonesia yaarr..!
tp tu len larr... itu ngan kengkawan...ni nk g coti2 ngan asben dn anak2 terchenta..!
bila tu...budget takda mcm2 hal kena setel sjak akhir2 ni...pokai lorr...

tak kiye nk cuti2 jgk...tolonn...da tak sape2 nk sponsor arr..ada ka...muahahaa...
kalau la ada alangkah bahgia nya idup ini....uwaaa..

dah membebel melaut ni...
layan pic 3 owg yg aku chentai ini....
windu lak pd meka di saat2 tgh kebizian ini

yuhuu...td aku dh wt gaji...maybe ptg ni or besok leh masok akaun...lalalaa...





ini la wajah2 yg slalu aku windui...opstt wajah si bdk Irfan tu tak nmpk lak...heheh
sonoknya kalau camni tiap ari mengadap laut...ni pantai Bagan Ajam, Penang...
tgk pantai ni pon dh terasa aura percutian....ngehh..ngehh

actually bkn tingin nk bercoti tepi pantai tp da lah 1 tmpt ni mmg takleh blah ni...
sepanjang idup ini dh 2 kali smpai kat tmpt peranginan yg dihajatkan tu...nk g lg ni terasa
spt dipanggil2 ke situ...muahahaa...

cuba teka tmpat peranginan apakah iteww..? tp takda adiah eyy...hehee



15 comments:

Ena said...

sama la kita teringin nak p bercuti2.. best kalau dpat p bercuti bersma family tercinta kan!.. mesti rasa happy jekk dapat berkumpul..

Zaidah said...

pulau pemanggil ker fieza...sebab dia memanggil2 ke situ...kih3...seronoknyer klu selalu dapat bercoti kan...

chugie said...

ha, cepat2 lah g bercuti.. sebelum ramadhan menjelma!

wah, fieza buat gaji ek.. syoknye!

Fieza79 said...

Ena ~

tu Ena da gak g bercoti baru2 ni..fieza takda lg thn ni ngan asben dn anak2...

Fieza79 said...

zaidah ~

hehehh...pulau pon bkn...
lg sonok kalau ari2 dpt wet...

Fieza79 said...

Chugie~

itu la rasa cam tak sempat..ramadhan bakal menjengah lg 2 minngu...lau da rezki pas raya..doa2 kan...

mek da ©™ said...

mek pun dh lama xlepak tepi pantai..wah best

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

heheh...bulan 3 tahun depan kami sekeluarga akan ke kuching...

~aSHa~ said...

bila la aku nak berjalan ni ye..ehehe bz je memanjang..

MrS. F!zA said...

meh kita ketemu.. nak balik kulim..hehehe

Ruziawati Bukhari said...

jalan2 mmg best. t cuma x spi ke sabah dan sarawak saja.. luar negara cuma spi di bandung.. bestkan dpt cuti2.. dlm msia pun best apa? :-)

tq rajin baca blog t.. tqvm.. u take care ok?

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

betol kak fiza, best kan kalu dpt g cuti2 mesia..dapat rest puas2, tapi bila ya??

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bercuti ngan keluarga la saat palinggg syiok!

quality time kate org omputeh..

g la bercuti fiza..tenang2 kan fikiran..:-)

'NuReeN' said...

sama la kita lama gak x g coti2 nih.. slalu pusing2 island ja.. smpi dh x tau nk g mana

Aleeya said...

mmg best besantai ngan family neh kan..:))

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy