Monday, July 26, 2010

~ laYan saaT iNi...~

Aduh....boring..tensen...tgh hangen sgt ni...sori ehh skadar nk lps pasaan

nak kuar mkn td takleh sbb kete tetiba wt hal takleh stat enjin...
aduyai knp la lg ni tak abis2 mslh kan...? pewot mmh tgh lapo td...
so hangen gila laa....tepon asben nk mengadu @ membebel skali...
geram aku pd kedai jual bateri melayu tu...biyase la melayu katakan...
jual bateri kete cap ayam agaknya ni...mmg la murah sket dr kedai biyase
tp haa dpt la habuan gatal2 tgn beli kat kedai bateri melayu cap ayam...!
hampehh btol...mmg bengang ni...

ni kiye dh masok 4 5 kali jadi cenggini...pastu g bawak kat melayu tu elok la skjp...
pastu besok2 jadi lg...aduhh mau jadi cenggitu, aku dkt mana2 ntah, outstation ke hape sape la nk tolong kan...?

ni seb bek la dpn opis...haisshhh geramm btol...mmg bengong nnt ptg siap la si kedai melayu
tu aku semboqq...! ampa tunggu...ngeeee

aduhh sabaq2...seb bek la ni tgh godek2 pic lam pendrive terserempak dgn wajah2 kesayangan ini....



cam terdengar2 sore Irfan...' mama....mama knp...? Irfan tak phm la...'
muahahaa..itu la ayat dia kalau aku tgh tensen or tgh sedih2...huhuu windu nya kt bdk ini...

si macho iteww sll jd mangsa bebelan aku....sob..sob...! td asben dh dtg amik bateri tu bwk g kedai caj wt sementara waktu...ntah la mcm mana... td dia leh gelak2 je kite tgh hangen...haishhh sguh tiada pasaan...!



17 comments:

firahadifa said...

bateri ape ? hp ker??

|| NaFiRaa || said...

paling x suka jugak kalo kete buat hal!!! nak2 kalo kita jek dalam kete tuh... maklumlah kitakan insan yang lemah..muehehehe

Zaidah said...

memang geram klu keta buat hal.....lelagi klu tengah jammed....seriau...

Fieza79 said...

firahadifa~

bateri kete lerr...huhuu

Fieza79 said...

Nafira ~

btol tu..geram tu kalau jd dkt kita ye la kita je yg kerap pki kete tu kan..kan nnt nyusah owg di sekeliling kita lak kan...?

Fieza79 said...

Zaidah ~

ha btol tu tau takpe...wt malu je kan lau kete rusak tgh2 owg ramai...

Ena said...

alahai.. siannye..

sabar ye..

Azfa said...

kalo keta sakit..hati lg sakit wo...

zurazari said...

hehhee... penah gak jd cenggitu... mmg hangin satu badan.. tambah2 kalo time hubby tak der.. mmg hangin...hehehe=)

~Siti Hajar~ said...

wah hangin btl fieza ni...sabar ok..

nsb baik xleh start dpn ofis, klu kat kedai mkn ke, mana2 ke, haru jgk tu kan?

hurmmm...pasni tukar bateri keta baru la, xyah p kedai 'melayu' tu dah..jgn bebel2 sabar yerk..

'NuReeN' said...

pergah gak jd batt kong.. masa nak blk keja lak 2.. puas jgk try 2 3 kali nk start.. mmg hangin sgt2.. seb baik batt 2 baik nya tuan dia akhirnya berjaya jgk esk trus tukaq batt baru sbb dh 2 thn x tukaq N mmg dah due.. keta guna sel kering so tahan lama cikit...

Fieza79 said...

Ena ~

mmg sian btol ini owg...asik malang je...hukk


Azfa ~

mau tak skt ari bateri br je tuko tu...

Fieza79 said...

zurazari ~

hangen mmg hangen...sll jd time kita yg nek keta plak tu...

Fieza79 said...

Siti Hajar ~

hajar tu bateri baru tau...tu psl yg bengang sgt...itu la nsb bek dpn opis kan kalau tgh jln ka pa jenuh jgk la...

Fieza79 said...

Nureen ~

tak sempat kong dh wt hal...bateri baru lg baru je bape bln tak smpai pn setahun..huhuu

maszmadi said...

iskiskisk saba yerk fieza..

meh check TAG kat http://maszmadi-maszmadi.blogspot.com/2010/07/lucky-drawcerita-ceriti-ibu-ayra.html yerk.. moga ringan ckit hangen tur..

Aleeya said...

enjin rosak yer...saba yer..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy