Monday, June 21, 2010

~ Award 'Blog Paling Comel' dari Chugie ~

AWARD 'BLOG PALING COMEL'



Diucapkan berbanyak tima kasih buat Chugie yg sudi bagi award yg comey ni pd Fieza k...
Sory ye Chugie...coz award ni dh terperam lama skrg baru leh di tempekkan
da lg award dan tag dari kengkawan yg tak sempat Fieza amik dan jwb...!
pasni harus di setelkan...!

Mcm biyase harus di pas kan award ni pd kengkawan yg len...
sapa yg kena..?



Mamalieyna
Maszmadi
Lily
Siti Hajar
Azie


dan jugak utk sesape yg sering2 jengah blog ni...
maap ye ramai yg tak terlis kat sini ngan tecik ati tau..!
fieza nak pas award ni utk sumer follower blog fieza....sila amik tau...!

5 comments:

~Miss Sukasih~ said...

salam...morning kak fieza,akak leh x try komen kat blog nieyla...sebab nieyla bru tukar URL...nanti nieyla amek award tu....tq...

Aleeya said...

vavavaaaaa award lagi ..tahniah hehehhe

♥Azie♥ said...

tq..tq..tq ..azie terima dengan hati yg gumbira

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel mmg Award ini..

Thx ya..nnt kita tepek.. ;)

Zaidah said...

sukanyer dia dapat award...hehehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy