Friday, June 11, 2010

~ kaMi yanG berBaJu BiRu...! ~




salam...
aku yg masih di MEDAN.....maybe tgh gila bershopping..!
tetap n3 di auto pulishkan...(harus da n3 utk jd blogger tegar..eheh!)

just nak kuarkan gamba2 lam simpanan
kami yang sedondon berbaju biru..!
sebena nya setiap kali planning nak kuar jenjalan
harus sedondon if tak dirancang pon....
tetiba bl time nak sarutkan baju je terperasan
baju sama kaler lakk ngan hubby atau pon anak2..
so dh alang2 sama, terus aku soh hubby pon cari baju kaler biru gak..!
harus la begamba sket untuk kenangan hari tua..heheh!

layan gamba...




main2 di playgarden....!


baju abah je lari sket tema kaler..! layan jerr..
tp masok sket ngan kaler tudung aku...

always with Irfan....Anis takmo interprem...
cool sket dia tuh..!




Babai sumer...salam syg..
windu korang....muahhh2!




9 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedondon..sehati sejiwa.. ;)

zue @ annaleeya said...

bagus gak pakai sedondon... klu ilang snang carik... heheh!!!

~Siti Hajar~ said...

kami pun suka sedondon bila keluar bsama, canteekk & jadi perhatian org..hehe

kami pun lindu fieza, jgn lupa ole2 tuk kami yer..hehehe

Aleeya said...

kua jln2 elok sedondon..klo ilg telepas pandangan senang nak cari hahaha

vavaavaaaaaaaa ke medan fieza...bestnyeeee

Zaidah said...

klu kuar sedondon kan best....senang carik klu hilang...

sweetfiza said...

bagus gak pkai sedondon ...dari jauh dah leh nmpk geng2 sedondon tu ..he he...

mamalieyna said...

best ek sedondon..eina ni sokmo, tak bape nk sedondon, stp kali kuar jln2..huhu..main belasah jer.. =P

LYaFRINA said...

blue.... my favourite colour tu!!!
lya biasa time rasa msti hari2 nk sedondon.. hehehhe.. kalo time jln2 kdg2 xde baju nk pakai sedondon..kdg2 ada..tp buat x ada...

aLyNnZ said...

ohoo team biru..cantik sesekali bergaya satu warna xpyh tunggu raya kan..?

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy