Thursday, August 5, 2010

~ laYan peseN TuDung ni... ~

Suka sgt la daku ni betuka tuka fesyen tudung...dh jemu satu2 style ubah ke fesyen len pulakss...
Jemu jgk duk layan benda yg sama tiap ari...sniri rasa boring nengok wajah, owg apatah lagik jemu nengok muka daku yg tak fotogenik ni..huhuu

Btol kan tudung memainkan peranan leh wt wajah kita berubah jadik gitu jadik gini...setuju tak..?

meh nengok ni...




ini la sbahgian tudung plng awal aku pakai semenjak2 berjinak dgn dunia bertudung...tudung bawal ckop simple dipakai...skrg kurang pakai cuma pakai time sesak2 nk g tgk owg sakit ke meninggal ke..hukk


kemudian berubah gian layan shawl...nmpk muda remaja sket kalau pakai shawl..btol ke sniri pasan...ngee

pastu owg gila pakai tudung gini daku pon ikut jgk walau mula2 pakai tu rasa cam tak sesoai je...



meh nengok ni lak....





wajah daku bertudung bawal...


wajah daku ber shawl....

wajah bertudung ariani...


wajah ber shawl siap awning....ni mmg trend skang kan...?


skang mmg tgh gila fesen cenggini...walau nmpk muka ku bulat tak mengape...tiada daku mgambil kesahh...muahahaa...


kwn2 secara iklas nya tudung mn lg sesoai wt daku ini....komen je, redha n iklas menerima komen...skuang nya pasni buleh byk kan pakai tudung yg lebih kesesoaian dgn daku...btol tak..btol tak...?




29 comments:

Intan Inn said...

ikhlas semua cantik kak..kalau akak suruh pilih.intan pilih yg tudung ariani sbb kene dgn bentuk muka akak..n shawl merah tue pun ok nampak muda..heheh..jgn kecik atie yer kalau salah cakap...

LYaFRINA said...

WOWW.. BYK KOLEKSI TUDUNG..
IKHLAS NI..
SEMUANYA SESUAI DGN FIEZA..
NMPAK CUN JER..
TP Y LG SESUAI... SHAWL & ARIANI...
TP TUDUNG BAWAL TU PON OK...

AIKKK... KIRANYA SEMUA OK LA

Zaidah said...

semua sesuai ngan fieza....suka tengok...cantikkkk

MrS. F!zA said...

akak, siyes, yg bergaya dgn shawl merah tu akak nmpk lawaaaaaaaaa sgt.. ikhlas puji.. nmpk jauh lbih muda.. betollah kata org kan :D

Fieza79 said...

Intan

ye ke mcm tu..pon rasa orait pkai ariani nmpk keibuan sket tak...? tak kesah kan dh ckp iklas terima...hehe thanks ye Intan...

Fieza79 said...

Lyafrina

hehee...sonok dgr komen2 iklas kwn2...best la u olz..

ye ke Lya..sume ok ke...orait la layan sume la..hikk

Noreen said...

wah kak model tudung ea....hihihi
pd reen smua santek tp ag sntek shwal gan ariani...
skrg mcm2 jenis de kn nk cpt n mudah yg sarung2 je=)))

Fieza79 said...

zaidah

ohh thanks zai...huhuu lg pasan jadik nya ni..huhuu

Noreen said...

smua sntek kak
tp reen bkenan shawl gan ariani=)))

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

Suka tengok akak bertudung ariani.ayu gitu

az rina a.k.a jaijina said...

semuanya seswai ngan fieza..skang ni dah macam2 jenis tudung ade, rambang mata dibuatya..

nnti email add & no phone ye ^_^..nak pos shawl..

mamalieyna said...

sumee cun jer...tapi kalau ber shawl tu nmpk lg muda remaja uuu..hehe..

jengok sini sat, take 5, keje lum habis daa...

nape eh, fieza tak nmpk piccas kt n3 eina?..piccas je ke or semua n3?..huhu..tkak bestnyer.. :(

Josh Healy said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

|| NaFiRaa || said...

semua kena jek lah ngan fiza.. tapi pic pakai shawl merah n tudung ariani mmg cantikkk!!!

kalo saya mmg x boleh pakai shawl nih.. x kena langsung ngan muka saya..muahahaha

~Miss Sukasih~ said...

sume cantik la kak fieza..nieyla pun skrg tgh gila shawl..:) mule2 rase x selesa..bulat jer...tapi ape kisah...kita yg pakai...hahahaha...=)

Fieza79 said...

mamalieyna

ramai yg kata shawl nmpk muda ehh...thanks eina

btol la eina dh 2 3 kali masok blog eina tk kuar n3 ngan pic2 skali..heran owg len ok ke eina tp kat shoutbox tu da jgk ehh yg jd mslh cm fieza ni..nk try2 lg..hukkk

Fieza79 said...

Noreen

pasan skjp jd model tudung..hehee
thanks reen..

ummi aisyah

lbh keibuan bertudung ariani..hehee

Fieza79 said...

az rina

ehh btol2 ke nk pos shawl ni..hehee cam tak caya lak..td tu gurau2...takkan nk bg gitu je huhuu..malu arr...hehee

jap2 nk add..hehee

Fieza79 said...

Nafira

owhh cm tu ke..thanks...ala tak cuba mn tahu tak sesaoi tu nafira...

Ain said...

kalau pakai shawl nampak muda dan jelitassss....

pakai tudung ariani pun sesuai jugakkk....

daku memang tak reti nak pakai shawl...

huhuhu....

Amni said...

ikhlas sume cantik kak... akak pakai mana2 pon ok... tapi kalau saya, tak confident nak pakai shawl.. erm.. rasa macam melekap sangat.. muka pulak bulat.. hoho...

fied said...

tudung ariani plg sesuai..nmpk cantik n very d anggun..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Byknye tudung..
Semua pon sesuai..
tp yg paling2 sesuai tudung ARIANI.. :)

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

fieza, kita vote yang pakai ariani...terletak gitu muka fieza tau...tapi kai shawl merah tu, mengancam...hehehe

umialya said...

shawl ngan ariani.

ann @ hatiberbunga said...

hehe..
aku confirm xleh pakai tudung belit2. harus ditarik dek anak dara bertuah ku itew.. hehe..

mamamiya said...

yg pakai shawl tu cantik...nampak muda belia gitu...yg ariani tuh pon ok gak..terletak je..syok tgk org pakai shawl..tp kita tak reti nk pakai...lagipon takut nk tgk muka sendiri pakai shawl...huhuhuhu...

Ogy said...

pakai tudung apapun lawoo je negoknya.... :)

Anonymous said...

buy xanax online no prescription cheap xanax bars your system - xanax dosage blue

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy