Friday, August 6, 2010

~ LuPa Kan soaL nak TeJon2...! ~

ishh...ishhh hape la punya tajok...

sembang2 kat ofis ni tadi psl larangan mandi manda di air tejon skrg ni...walaupon bkn secara rasmi larangan itu tp sniri beringat la...tp dh da sesetengah tmpat perkelahan dh di tutup wt sementara waktu berikutan kes jangkitan air kencing tikuss...haishh takot mendengar nya ehh...

so u olz sila beringat ehh....lupakan soal nak tejon2...muahahaa...tajok gimik semata...!

bl dh dgr kes di mana2 ni mula la teringat waktu kami berjimba2 kat tmpat ni...nsb bek lom da tikus kencingg kat tmpt kami g ni...heheee menda siyes leh wt main2 lak....ngeh...ngeh...

sekadar imbasan ni....




berjimba jimba kami...tgk balik ni rasa syok je nk g lg tp lupakan skjp....kang tak psl2 dpt penyakit bawa maut...huhuu

dh alang2 wt imbasan tu so tepek la pic2 ni...



so....babai kami takmo ke sini wt masa ni...nk tejon kat kolam mandi di umah lg selamaattt....muehehee...



27 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah...bestnyer pi berkelah...kak kita suka gambo yang nombor 2 tu cantik la...

Zaidah said...

dengarnyer dah ade lagi yang maut pasal penyakit tu...takut jugak kan...

seronok weii diorang main air...jeles ..

mamalieyna said...

tu la kan, baru berangan nak balik kedah nntim leh berjimba2 main air terjun..skali ada larangan tu, mmg terpaksa pendamkan dulu..huhu...serius tu bwa maut kan..

ooooh sungguh lawa piccas kam0 skrg ni...hehe..syoknye...terang benderang..

Fieza79 said...

Anje

bkelah mmg syok tp seriau lak dgr penyakit tu..teros takot..

owhh cantek gambo..? thanks..

Intan Inn said...

kak fieza yer ker...erm banyak yg dah tutup..kat semua air terjun eh??erm tue lah akriviti intan weekend dgn family..pas nie tak dapatlah...

Fieza79 said...

zaidah

mmg da yg dh maut tp diam2 kan je takot owg ramai gelabah..mcm pyakit H1Ni tu dulu...haish mintak simpanggg...

Fieza79 said...

mamalieyna

pendamkan dulu eina biar reda dulu...

hehee...skang dh makin ghajen godeh2 pic kasik lawa byk time skang kije tk byk lalalaa...

Fieza79 said...

Intan

owhh intan tiap2 minggu eh bkelah...ntah la takot nk g dulu wt masa ni...

MrS. F!zA said...

haish... air terjun pon leh ada jgkitan kencing tikus eh.. tak tahu pon :p teruk kan fza ni..hahaha

cantiknya akak free hair.. ada bunga selit2 plk dh mcm ropa pompuan melayu terakhir! phewww

az rina a.k.a jaijina said...

mmg dah lame kami tak mandi air terjun..last pegi mase belom kawen..uiks, mmg dah lama sangat ler..skang ni demi keselamatan baik takyah pegi kan, mandi dalam besen aje kalu nak terjon2 pon, hehehe..

Fieza79 said...

Fiza

ada la fiza..kan dlm tv da bgtau ni..tp takla semeriah H1N1 dulu...hehee

hehee dh nama pon pempuan melayu teakhir...ngee..

Fieza79 said...

az rina

btol tu tejon lam besen atau kolah mandi kat umah dh, kalau tingin sgt..! heheh..

Intan Inn said...

intan tag akak k..nt tgk yer..

zue @ annaleeya said...

tulah pasal.. dah lama x bwk anak2 gi mandi manda... pas dgr brita gitu, takutla plak... mandi kt umah jer lah... heheh!!!

Fieza79 said...

Intan

ok nnt akak g tgk...

Fieza79 said...

Zue

lupakan la skjp xtvt mandi manda air tejon ni...elak lbh baik dh kena nangeh dh tak guna...

|| NaFiRaa || said...

sedih jek kan.. nak berkelah pon dah x selamat..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Baru jer berangan2 blk kg nnt nk mandi air terjun..Bahya gak erk..air terjun pon ada jangkitan air kencing tikus..ish..ish..terpaksa dibatalkanlah niat tu.. :(

LiLy @ MumMyQiStInA said...

oh ya..lupa nk ckp..cantiklah pic Fieza ngan anak pempuan Fieza tu..terang.. :)

mek da ©™ said...

bestnya mandi manda..maknya kiut jekkkk

LYaFRINA said...

itula fieza.. bulan 4-5 g2 lya pun ada terjon2 kat air terjun tu..

sib baik time tu ok lg kn..

sygkan..tmpat y indah n nyaman dah tercemar dgn virus merbahaya tu.. mungkin ini musibah utk manusia.. peringatan dr allah ..

sbb, time lya g air terjun dulu.. ada la couple2 y ambik pluang d tempat bgitu.. mandi sambil menyelam tu...

itula.. ramai sgt suka buat mksiat kt air terjun.. mentang2lah, kedudukan cam tpencil skit.

Ruziawati Bukhari said...

gmbr no 2 tu cantik banget!! kat mana ni fieza?

selamat berpuasa buat u dan family..

'NuReeN' said...

kena la tunggu "darurat di air terjun" diistihar tutup dulu kan.. hehhee

maslinamansor said...

syoknya berkelah... siap dengan khemah...

Intan Inn said...

salam kak fieza mana menghilang??bz ker??

Aleeya said...

bestnye mandi mandaaaaaaa, fieza, tahniahhhhhhh jgn lupa tunggu entri yaya jam 1030 neh yea...fieza slh sorang pemenang contest :))

Fieza79 said...

Aleeya

hahh ye ke Leeya cam tak caya je..hikk

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy