Friday, August 13, 2010

~ TeriMa kaSiH dauN keLaDi riNa...! ~

Salam Jumaat kwn2....

ohhh...baru buleh dpt publish n3 ni
nak ucap tima kasih daun keladi wt Rina yg bermurah hati bagi ni...
thanks ye Rina...tak sangka gurau2 dgn Rina suwoh kasik daku shawl2 dia yg mmg dia dh tanak tu....akhirnya dia bermurah hati mengagih agihkan shawl2 dia kpd kwn2 blogger...
dpt ni ari selasa baru2 ni...suka ni lalaaa....

tgk la...





parcel yg diterima....4 helai kesuma nya...


pagi ni daku dh pakai slh satu shawl tu....santek tak ni...ngee




33 comments:

mek da ©™ said...

pattern yg fieza pakai tu pattern baru kan. br jek mek da nmpak kt kedai aritu

zue @ annaleeya said...

shantek.... nak jgk.... tp x reti pakai.. huhuhu!!!

mamalieyna said...

tantek...eina gk tak pakai2 lagi..tak pernh pakai shawl kan..huhu..tp teruja gk nk pakai..cunlah! ^_^

az rina a.k.a jaijina said...

thanks sbb fieza sudi terimanya..ade lagi ni tau fieza, tak tau nak kasi sape lak? nak lagi tak? ekekek..

Aleeya said...

shawl syantek orgnye lagi la syantekkkk *wink3x

Ena said...

cantik.. memg sesuai sbb fieza kan putih melepak.. terserlah terletak kat muka tu. ;D

Fieza79 said...

ye ke pattern baru? ntah la fieza pon owg kasi ni...

Fieza79 said...

zue

ermm cantek ehh kena tima kasih pd tuan empunya shawl yg kasik ni..zue pon tnya pd rina..dia da lg tu taktau nk kasi sape lg...

Fieza79 said...

mamalieyna

eina pakai la nk tgk...ala try2 kat umah dulu belit je ikut suka...lama2 nt jdik la..huhuu

Fieza79 said...

rina

heheh da lg ke..nk kasik ok je...

Fieza79 said...

Aleeya

alahai leeya puji2 lak...dia tu pon pa krang nya...

Fieza79 said...

Ena

mn da putih melepak ena lg putih melepak fieza tgk..hehee

Zaidah said...

CANTIK...HEHEHE...MERIAH KLU PAKAI...BLEH BUAT RAYA

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

kak...meh kasi alamat gak...saya pun nak kasi kat akak gak shawl2 yang saya lum pakai dan tak pakai...hehehe...ok tak???ini adalah serius...

ayah,ummi, farish said...

cantiknyer...sesuai sgt ngan fiza bila pakai shawl nie...cute betul muker fiza

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. rezeki ramadhan nih!!! cantekkkk!!!

Intan Inn said...

wahhh..cantiklah di bulan yg mulia nie..akak pakai apa pun tetap cantik n ayu...hehehe..napalah rina tak offer kat intan..hehhe nak jugak..eee tak malukan intan nie...hehehee

chugie said...

amboi,... murahnye rezeki fiza dpt shawl2 tu ye..

moga murah juga rezeki si pemberi tu..

Fieza79 said...

zaidah

ahhaa leh pkai raya dn tmbh koleksi yg ada...

Fieza79 said...

izan

btol ke nk kasi nnt bg kat n3 izan...hehe murah hati btol la blogger2 ni kan...

Fieza79 said...

maya

ye ke maya..thanks ok..

Fieza79 said...

Nafira

btol mmg rezeki ramdhan...rezki tak sangka2..

Fieza79 said...

intan

hehe thanks intan....intan pon sweet je..ni rezki...

intan gtau rina terus la tk pe rina ok tu dia taktau nk kasi sape lg..hehe

Fieza79 said...

chugie

mmg murah rezki awal2 ramadhan dpt hadiah free...moga rezki bertambh utk si pemberi tu..

maslinamansor said...

Cantik...
Mas try pakai shawl macam nie tapi macam tak kena jer... xsesuai muka kot... :)

♥Azie♥ said...

REZEKI DAPAT TUDUNG..CANTIK LA AKAK

Fieza79 said...

maslina

sesoai tak sesoai muka kita pakai je mas..hehee


Azie

mmg rezeki ramadhan ni Azie..

cheqna said...

cheqna tak pakai shawl..
karang tak pasal2 bulat gete muka
tau ke gete tu ape??
gete tu bulat yang amat la..hehehe

Fieza79 said...

Cheqna

hehee bulat gete...

LYaFRINA said...

lya pun dh dapat.. tp blum interframe lg.. hehehhe.. xpakai pun lagi...

rezeki fieza

maszmadi said...

eee best nyer dpt adiah shawl.. santek santek..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

shantekkkk..
pepon, rezeki jgn ditolak,
musuh jgn di cari.. =)

GENGMAMA SHOPPE said...

cantiknya shawl....

salam..promosi baju kurung,jubah,blouse raya dgn harga runtuh!!jgn lepaskan peluang!!!jom tgk!!!

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy