Thursday, August 12, 2010

~ Queensbay.... ~

Salam Ramadhan....

hoho...ari ni 1st day and 1st year berpose dgn kwn2 blogger...1 pengalaman baru wt daku ini...lalalaa gumbira ni...moga2 pose tahun ni lebih berpahala dari tahun2 sebelum nya...insyaallah...

Semalam bercoti so da sesiapa yg windukan daku tak...hehee poyo la statement...muahahaa
walau pon tak berblogging semalam tapi sukanya daku ramai jgk yg tinggalkan komen2 di n3 semalam...hehee senyum2 daku pagi ni membaca komen2 u olz...sgt la berbunga bunga ati ini...hoho

Maseh da saki baki hasilan snap2 'melencong' ke Penang...



Irfan dalam usaha gigih memujuk abah belikan layang2...huhu


suda blur..taktau pe cara lg nk pujuk abah supaya belikan layang2 tu...hehee
dah pujuk bagai tak jalan jgk...see muka tgh merengek...muahahaa abah bo layannn...!

ni tempat melepak di tepian pantai yg berbatu batu tu...tak jauh dari situ letaknya Queensbay Mall Penang...paking je kat situ leh terus berjalan kaki kalau takmo paking kat atas sana...

sempat pekena laksa dulu...haishh bln pose maaf ehh...
anak dara ku sorang...
suda melepak di pantai kami kat Queensbay Mall pulak..jln2 round2 sempat la rembat baju bdk berdua tu...dan sepasang kasut wt daku...hoho
Irfan suda kebosanan dan keletihan berjalan...letih sgoh tu dh bersandar ghupa gitu..huhu

13 comments:

cheqna said...

laksa??
pagi lagi ni kak oi..
huhuhuhu

Fieza79 said...

huhu takpa pg lg takda rasa papa pon..huhuu

maslinamansor said...

kenapa laksa itu nampak 'membahagiakan' pepagi nie.... huhuhu

Ena said...

selamat kembali dari bercuti.. hehehe..

a'a la pepagi tak datang lagi kepingin nengok menu.. still ok leh terima dek mata.. heheh

ayah,ummi, farish said...

sedap tol tengok laksa tu....lagik2 bulan pose nie..semua menyelerakan

mamalieyna said...

aiyyo...fieza..tergoda sama itu LAKSA! sapa nk bertggjwb ni..huhu.. ^_^

cantik la piccas skrg..terang2...suka2x..alala irfan wat muka kesian, nk mintak simpati si ayah eh..hehe..

MrS. F!zA said...

vavavva.. sedapnya laksa!! kuah pekat likat! terliur terus!

Zaidah said...

LAKSA TERSEBUT MENGIURKAN...ADUSSSSSSSSS

|| NaFiRaa || said...

yum yum yum.. lama x makan laksa~

Intan Inn said...

aduhai..macam best jerkan laksa tue..pulak tue kene yg betul2 sedap mmg bestlah

Iman said...

huwaaa....best nyer laksa....kakak....tergoda i....huhuhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Siannye irfan X mkn pujuk abah yer belikan layang2..hehe.. :)

LYA m@m@ ASYA said...

hehhehe...
muka irfan dgn ayah dia tu.. sama j.. copy paste..
ank ayh la ni...

lya xbrape suka lksa penang..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy