Thursday, September 23, 2010

~ Lagi snaP2 RaYa 2 sYawaL... ~

Lagi nak abadikan foto2 raya ni...!
1 dan 2 Syawal memang kami tak ke mana pon...tunggu sedara mara dan kwn2 datang umah je...so bila ada je waktu terluang ni la keja kami..snap dan snap sana sini....iya la dah suma elok dah pakai cantek2 ini la masa nya nak abadi kan gamba2 kenangan di Syawal nan bahagia ni kan...

Sila la layan gamba2 kami ni...tanak bebel2 panjang...orang tak baca pon..hahah..!



sepanjang 1 dan 2 Syawal di rumah menunggu tamu, Irfan langsung tak merungut nk tanggalkan baju ke ape...dia setia dgn baju baru tu...sonok kot agak nya...walo cuaca pada Syawal lalu bole tahan panas nya...

anak dara ni pon sama la jugak...setia dgn perintah mama nya ni..hehee...

ekseli gamba ni sebelom aktiviti memanggang daging kat luar spt di n3 yg sebelom ni...


ini la foto raya kami....!


ni lagi.....


jugak yang ini....huhu aku nya baju raya tahun lepas...!


time ni tkda sesape nak tolong snap kan....so guna tripod...syok2 sniri...hehe


gigih la suma melayan kamera...riuh rendah Irfan dgn Anis pakat berebut nk tlg set kan timer kamera tu...dh pndai dh dorang skrg...aku tkyah wt pape...rileks je kat dpn kamera dorang yg tlh set kan..tp ada jgk tgu punya tgu...kamera tu tak kelip2 pon...hahaa tak lekat pulak setting tu...hehee kelakar je..!


bertiga aje....Irfan nk jd photog lak...suka sgt la dia skrg nk snap2 gamba kita...haishhh...tak di bagi pegang kamera tu maka nanti buat hal laa pulak...

itu aje la...ada la sebena nya tapi tak sempat nak load kesemua gamba2 tu petang semalam...tokdan...! nanti la sambung...haishh aci tak kalo n3 Syawal melompat lompat tak ikut turutan...?hehee...



26 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

selagi raya lom abis, selagi tu boleh upload gamba² raya..org takan jemu punye tgok gamba² raya sebb skang ni mood raya masih lagi terasa..

tripod pon tripod lah, janjiade gamba kenangan bersama² kan..

my-niezzareena said...

cantik mata irfan

cheqna said...

gambar..
memberikan seribu maksud kan...
besh je

'NuReeN' said...

cepat betpi fieza wat n3 raya..
nureen bz sgt2.. ni pon nyulam melawat blog kwn2.. n3 raya nureen bru jerr publish semlm setelah 2 ari dlm draft heheheh...

jom kongsi bersama sbb tema kita sama la.. ;)

http://nureenasir.blogspot.com/2010/09/di-pagi-1-syawwal-1431-h.html

mamaaerish@eb said...

canteknyernyer gambo2 dier... jeles i... leh ajar i makeup?... ;p

Aleeya said...

vavavavaaa bestnye posing posing sefamily hehehe

Mimie Fazira said...

wah anak dara sorang tu ... mekap lagik .... raya kan ... mekap sakan la .. chanteksss

MrS. F!zA said...

posing sakan ea anak beranak ni...

wah ada kamera nape tak amik gmbr kami guna kamera gajah ritu... pndai no wat nyorok

zue @ annaleeya said...

raya kan sebulan... pulun citer rayer jerlah... hahaha...

irfan same jerlah mcm abg ngah... sebok skrg nih nak amik gambo kita... klu tak bagi, konpem majuk... huhu..

wahida said...

fuh..byk giler gambar raya fieza...jeles jap...saya ni pulak mmg x dan sgt amek gambar...huhuhu...

chugie said...

wah.. rajin juga fieza snap2 gambar time raya ye..

cam sy ni, asyik lupe je manjang nk amik gambar.. skang ni terasa ruginye.. :D

Fieza79 said...

Rina

hrp2 tk jemu..hehe
gamba raya ni penting utk wt kenangan...hari biasa tu lain la...

Fieza79 said...

my-niezzareena

thanks...mata yg cantek..???

Fieza79 said...

Cheqna

btol gamba memberikan seribu makna tersembunyi disebalik nya...!

Fieza79 said...

Nureen

tu la sama jugak la mmg bz pon tp gagah jgk punya nk kejar n3 raya...

owhh sama ke..?

Fieza79 said...

mamaaerish

cantek ye gamba2 tu..hurmm biasa je...thanks..

haaahh nak ajr mekap hukk tk tau arr..ikut tgn je...hehe

Fieza79 said...

Aleeya

bab2 posing ni tk leh blah la nk2 plak versi raya..hehe

Fieza79 said...

Mimie Fazira

mekap utk raya je anis tu...ari biasa tk leh..tk elok utk kulit pulak...hehe

Fieza79 said...

Fiza

hahaa..tk da la tu pinjam kwn je..skjp je pinjam nya...mana leh lawan fiza punya kan...hehee

Fieza79 said...

zue

tu la zue asik nk main kamera je...kita ni risau takut jatuh tepelanting ke ape...kalo pecahh alamakk..tk tau nk ckp...huwaa

Fieza79 said...

wahida

kalo ikut sempat mmg tk sempat tp displin kan diri jgk harus ada gamba walo di mana berada gituu...hehee

Fieza79 said...

Chugie

hehe walo kat umah je harus amik gamba kalo tk rasa rugi je kan..mcm chugie ckp tu...haa kan dh rugi..!

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. banyaknye gambar raya~

mek da ©™ said...

...ini bkn gedik, ini kenangan hehehehe

Aida said...

kenangan raya tetiap tahun mmg patut di abadikan .. hehehe .. kalau tak rugi ..

mamalieyna said...

banyak la gambar kenangan camni..semua ceria2 n clean n clear! syok ni jd kenangan masa depan..^_^

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy