Monday, September 6, 2010

~ HepY BesDaY saYang...~

Hepy besday sayang....

hari ni genap Anis 9 tahun....huwaa dah besar anak mama ni dah...pejam celik pejam celik dah 9 tahun kenangan pada 6 September 2001 itu...hehee kenangan melahirkan anak yg sulong waktu itu...perasaan teruja takot berbaur ketika itu....akhir nya...dgn izin Nya maka lahir la puteri sulung ku itu dgn kaedah caeserian...

Kebetulan jatoh nya tarikh ulang tahun kelahiran pada bulan Ramadan so tiada celebrate kali ni...sori sayang nanti lepas raya mama wt celebrate k...nak wt sekali utk besday Irfan pada bulan Oktober nanti ye...!

Mama doa kan moga kakak menjadi anak yg solehah dan terbaik di dunia dan akhirat...dan yang penting dpt menjadi seorang insan yang berguna pada masyarakat...sebagai membalas kembali pengorbanan mama dan abah selama membesarkan kakak sehingga hari ini ok...

Kata2 terakhir....mama dan abah sentiasa sayangkan kakak...walo pon mama suka marah2 kan..hehe itu tak bermakna mama tak sayang....huhu

so...SELAMAT HARI ULANGTAHUN YANG KE-9....WE LOVE U...EMMUAAHHH....!





huhh...posing tak control....anak dara posing terkangkang...sob..sob..




18 comments:

Aleeya said...

da besor anak fieza eyh, sonoknye anak2 dah besor, untung kawen awl ni eyh..anak da besor, nampak ngan mak cam adik akak je..cam leya tak ley laaa...umo dah 30 an ni..anak sulung baru 2 thn lebey :))

cheqna said...

salam kak

kakak lahir tahun 2000 ke 2001 ni???

pepun selamat hari lahir untuk kakak
semoga berada di bawah lindunga allah sentiasa =)

mek da ©™ said...

hepi birthday sweet anis. sama muka mak. huhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hepi besday kakak..wah posing maut beb! ehhe

Zaidah said...

happy besday kakak...semoga panjang umur n murah rezeki...

LYaFRINA said...

hepi birthday kakak..
smoga dipermudahkan pjlnan d dunia n akhirat serta menjadi anak2 berjaya.. amin...

MrS. F!zA said...

Hepi besday anis suweet!!!!

moga menjadi ank yg soleh dan taat kpd kedua ibu bapa..

az rina a.k.a jaijina said...

wah, dah besar dah anak dare fieza ni..hepi besday to kakak..semoga menjadi anak yg solehah ye sayang..

Ena said...

Happy Birthday Anis.. ;D
Moga jadi anak yg solehah ye..

mamalieyna said...

happy besday anis...waah dh jd anak dara ni..tmbh 10thn lg, bleh masuk meminang ni..hehe..

moga terus membesar jd anak yg solehah ye..!

~Siti Hajar~ said...

Hpy Bday Anis, smga jadi anak yg solehah, berjaya didunia & akhirat..

sama la bday Anis dgn Danies sy tu, jatuh bulan ramadhan, xde celebration, tp xpe nti lps raya kita celebrate ok..

ann @ hatiberbunga said...

hepi besday, dear!
jadi good girl ye.. ;)

::Mamalyna:: said...

besar dah dia... happy besday anis.. takpe, nanti mama beli kek besaq yer..

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga. Maaf Zahir Batin

Azfa said...

hepi bday anis... sebaya ayza anak saya ni.. tahun 200 jugak..tp umur 10tahun kan fieza? neway, Selamat Hari Raya!!!

Intan Inn said...

selamat hari lahir anissemoga panjang umur n dimurahkan rezeki semoga berjaya dalam pelajaran..semoga jadi anak yg terbaik dalam family k

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi besday sweet.. ;-)

zue @ annaleeya said...

hepy besday anis... jadik anak yg baik utk mama dan papa k... mama bg adiah ape utk anis???

Aida said...

happy bday kakak .. moga cerdik dan cergas selalau dan jadilah anak yg solehah .. :)

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy